Varulv [Anmälan] Vampyrernas maskerad

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
@BiobunkerVII — stärkt av semester och paraplydrinkar kommer du kunna glida in på den här maskeraden elegantare än James Bond! 😎
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Jag tycker att @Xyas varulvssemester borde vara över vid det här laget.

Samma sak gäller @Björn den gode för övrigt.
mm, jag vet, men jag har en ny drog och textrollspelar en massa, så det hinns liksom inte riktigt med, någon gång måste jag ju jobba också när jag sitter vid datorn... men nån gång kanske, så kan jag försöka rösta ut Xyas första dagen ;)
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,375
Jag är riktigt taggad, det känns som väldigt länge sedan vi spelade varulvsspel men så är det ju inte egentligen.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
799
Är det för att jag räknas som 1,5 spelare och Häger minst 2?
Att viktshejma på det här sättet borde vara grönande, eftersom ulvar är för försiktiga för det. Kan dock komma från en skarp ulv i chatten. Snyggt att viktshejma sig själv lite svagare i samma andetag, känns väldigt beräknat och får mig att tippa över till:

Röst: @Anthrox
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
…hörde att den som brusar tråden mest viktas dubbelt vid röstning…framkom ej om denne hade fler röster med eller mot sig men det var en säker källa med insyn i hela Genesis upplägg och den här gången hade det nåt att göra med den relativt subtila twisten👍
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
…hörde att den som brusar tråden mest viktas dubbelt vid röstning…framkom ej om denne hade fler röster med eller mot sig men det var en säker källa med insyn i hela Genesis upplägg och den här gången hade det nåt att göra med den relativt subtila twisten👍
Du har missuppfattat (och jag har redan sparkat Conny som designassistent, så han har inte längre insyn). Det är hur mycket ni brusar i anmälningstråden som påverkar era chanser att bli ulv.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Ulvar äter vampyrer, så jag vet inte om det är negativt.
 
Top