Varulv [Anmälan] Vampyrernas maskerad

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,376
Röst: @Anthrox

Att välja "Ät kallt stål, grisansikte" i Tower of Snig är ett typiskt sabb-drag, aldrig lyckat i det spelet. Det hjälper verkligen inte byn.

Rysligt taggad på vampyrmaskeraden, kan den inte börja idag istället? Så har bläddrat lite i senaste tidens spel. Fight Club fick för lite uppskattning, designen är ju riktigt tematisk och häftig och var nog välbalanserat också. Tror det var en viss varulvsspels-trötthet i slutet av december med jul runt hörnet.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
@Sodmikail, vet inte om det är på grund av dina inställningar, men jag kan inte skicka PM till dig. Kan du skicka ett till mig, så kan jag svara på det med din roll.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,376
Missa inte att lägga in den glad-emoisen i exelarket med statistik med beröringsskräck, smör Osv WH👍
Eftersom roller är utskickade så har pre-game slutat! Annars hade jag anklagat dig för fraktionsfiske.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Ja, var snälla att undvika att posta mer i den här tråden, förutom @Sodmikail, om du inte kan skicka PM och behöver kontakta mig på annat sett. Jag behöver kunna skicka dig information om din roll.
 
Top