Nekromanti Anmälan till varulvsspel!

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
På. Fnuk. Är jävligt disträ just nu tror jag. Hänger inte alls med i svängarna när det är dags att skriva PÅ. Tur att Vimes kör min påa!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
SPELSTART PÅ FREDAG, DEN 28:E!

FÖRSTA DEADLINE PÅ MÅNDAG 1:A DECEMBER.

VI SPELAR PÅ PUNKFORUMET!

SISTA ANMÄLNINGSDAG TORSDAG 27:E!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Vimes;n51965 said:
SPELSTART PÅ FREDAG, DEN 28:E!

FÖRSTA DEADLINE PÅ MÅNDAG 1:A DECEMBER.

VI SPELAR PÅ PUNKFORUMET!

SISTA ANMÄLNINGSDAG TORSDAG 27:E!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Ville bara tala om hur mycket jag ser fram emot det här! Jag är iofs en rätt sugig varulvsspelare, men det är en så unikt skön spännings-boost i vardagen!

Heja alla!

Körba!

Hodor!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Uppdaterat!

Anmälda:


Basenanji
KK
Rasmus
Hastfer
xyas
Hellzon
Anchorman
Björn den Gode
Brynolf
Empiricus
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Björn den gode;n52461 said:
Jag hittade ingen anmälningstråd på punkforumet? Jag behöver nog veta lite hur konstigt spelet är innan jag bestämmer mig nämligen.

Det stämmer att jag inte gjort någon tråd på punkforumet, min tanke är att man anmäler sig här så flyttar vi spelet till punkforumet.

Spelet kommer inte vara konstigt. Inget fluff eller en massa knasiga förmågor.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Vimes;n52464 said:
Spelet kommer inte vara konstigt. Inget fluff eller en massa knasiga förmågor.
:( Jag far visst ordna ett eget wacko-spel.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag ville inte dra igång ett wacko-jacko-spel utan en ordentlig idé och flera rundors funderande. Dessutom är det mer jobb att arra ett fluffspel än en klassiker(-ish, beroende på hur många vi blir behöver det kanske tweakas för balansens skull), och det blev lite hipp som happ det här. Men kom ihåg, det är spelet som är spelet, inte vad SL har förberett.

Vi spelar alltså på Punkforumet: http://rollspel.createaforum.com/

Regga dig där om du inte redan gjort det! (Ja, punkforumet ahr börjat censurera "slut", men det får vi leva med)
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vimes;n52484 said:
Jag ville inte dra igång ett wacko-jacko-spel utan en ordentlig idé och flera rundors funderande. Dessutom är det mer jobb att arra ett fluffspel än en klassiker(-ish, beroende på hur många vi blir behöver det kanske tweakas för balansens skull), och det blev lite hipp som happ det här. Men kom ihåg, det är spelet som är spelet, inte vad SL har förberett.

Vi spelar alltså på Punkforumet: http://rollspel.createaforum.com/

Regga dig där om du inte redan gjort det! (Ja, punkforumet ahr börjat censurera "slut", men det får vi leva med)
Nu är jag ju taggad som fan att hoppa på det här liret i tid och inte falla in i sumprunkensskap och missa spelstarten.

MEN. Lixom, baföatt vore det ju bra om det gick ut varningar och påminnelser till alla spelare så att ingen missar det.

Värt att lägga in också är ju att 1:a december spelar du, jag, xyas och någon till (kanske) brädspel på BGA. Deadline må då vara väldigt sen eller väldigt tidig så att man inte sitter där och skall röstflytta till xyas samtidigt som man skall göra ett mästerdrag på Elfland och sätta xyas i skiten.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Påminnelser kommer att gå ut under veckan.

Bra fångat med nästa måndag! Det hade jag missat. Det blir nog sen deadline i så fall.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Brynolf;n52600 said:
Tjofräs!
ÄNTLIGEN. Hittade igen Brynte i en uff container men som alla märker så var han snabbare att anmäla sig än jag var att berätta om det härliga fyndet av något saknat som återfunnits.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,603
Location
Stockholm
Vimes;n52619 said:
Kul! Jag tänkte på dig idag.
Sicket sammanträffande, det gjorde jag också. Mest undrade jag vad en sån som jag gjorde i en UFF-container.


Har ju varit borta ett tag. Kör vi alltså på ett annat forum numera?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Brynolf;n52625 said:
Sicket sammanträffande, det gjorde jag också. Mest undrade jag vad en sån som jag gjorde i en UFF-container.


Har ju varit borta ett tag. Kör vi alltså på ett annat forum numera?

Följ länken till rebellernas forum. I den där UFF-containern letade du fram dom där najsa brillorna din avatar bär.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,603
Location
Stockholm
Ska bli ska bli!

Beklagar min långa frånvaro, men ni tycks ju ha fått till åtminstone ett lir utan mig. Nu jävlar ska det bli skönt med lite avkopplande och harmoniskt varulvsspel!
 
Top