Nekromanti Anmälan till varulvsspel!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Check.
Ni vet var jag finns om ni vill att jag ska hålla i ett spel.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Vicotnik: Nu är det såhär Mr Passiv-Aggressiv att jag talar inte för någon annan än mig själv och om folk är för att köra ett spel här så ska ni givetvis göra det. Kasta inte in handduken bara för att alla inte håller med dig! :p
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Anledningen till mitt sätt att reagera är att jag inte har energi till att hantera allt för mycket negativ energi. Just nu tar forumet i sin helhet upp väldigt mycket av min energi var på jag försöker lägga min återstående energi på saker som ger mig positiv feedback.
Hoppas du/ni har förståelse för detta.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Vicotnik;n48270 said:
Anledningen till mitt sätt att reagera är att jag inte har energi till att hantera allt för mycket negativ energi. Just nu tar forumet i sin helhet upp väldigt mycket av min energi var på jag försöker lägga min återstående energi på saker som ger mig positiv feedback.
Hoppas du/ni har förståelse för detta.

Helt ok, inte min mening att negga, ledsen för det. Det är ju grymt att du vill hålla ett spel och det ska du ha feta creds för.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Alltså, Vico, vill du inte arra på annat forum är det förstås helt din sak att avgöra. Det är ju ett extra jobb förstås och redan från början tänkte du ju göra det här som en välgörenhetstjänst, så det finns inga krav på dig!

Jag tycker dock att fördelarna med Punkforumet är många:
1. Det går utmärkt att använda det på mobilen.
2. Det buggar inte ur och äter upp inlägg.
3. Det är, i varje fall för tillfället, helt vigt åt varulvsspel, vilket gör att vi inte stör andra och att andra diskussioner inte stör oss.

Nackdelarna är att det kanske är lättare att glömma bort varuvlsspelet om det inte ligger på vårt dagliga forum och att vi inte gör reklam genom att synas här.

Jag tycker dock att fördelarna är så pass tunga att det är klart värt för oss att spela på punkforumet. OBD (som äger forumet) vill inte arra då? :) BDG snackade om att hålla i en clean klassiker. Jag kan tänka mig att hålla i ett spel på Punkforumet, men då blir det nog i slutet av november.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Björn den gode;n51554 said:
Jag misstänker att Vimes redan har börjat bygga på sitt spel, så att vi inte behöver vänta länge till nu...

Öh... va?

Eller jag menar: aye! Klart jag har ett spelupplägg! Spelstart nästa vecka! Vilka är på?
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Nästa vecka ska jag mörda små söta lamm som aldrig gjort något ont, och sedan stycka upp deras fortfarande varma tarmar och muskler i små bitar medan jag skrattar gott. Det är förstås jättekul, men utan regelbunden tillgång till dator. Så jag är på om spelstart blir senare än så.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Xyas;n51594 said:
Nästa vecka ska jag mörda små söta lamm som aldrig gjort något ont, och sedan stycka upp deras fortfarande varma tarmar och muskler i små bitar medan jag skrattar gott. Det är förstås jättekul, men utan regelbunden tillgång till dator. Så jag är på om spelstart blir senare än så.

...

Så... Om jag minns rätt kunde inte Empiricus vara med förrän runt månadsskiftet. Just nu lutar jag åt att starta under helgen nästa vecka (d.v.s. 29-30 cirkus). Hur funkar det?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Eftersom jag räknar med att KK ("På på allt!") och Empiricus ("På på allt efter 24:e november!) är med är vi sju spelare. Det räcker för att sätta upp ett spel. Fler får dock anmäla sig om de är intresserade!
 
Top