Nekromanti Anmälan till Varulvsgate

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
xyas said:
Hur långa rundor tænkte du køra? Så man kan få en uppfattning om hur lång tid det kan tænkas ta.
Förlåt för att jag inte har svarat! Får skylla på att jag närmar mig 23 årsdagen, och, ja, huvet följer inte riktigt med åldern (dvs, jag är glömsk av mig)

Tänkte köra som vanligt, mån 21:00 - tors 21:00 - mån 21:00 osv.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Maniac said:
Jag borde fortfarande byta min avatar eller?
Kan vara bra att det är någon som ser varulvsaktig ut.. Liksom, vem skulle misstänka en ko? Iofs så ser Christer petterson lite mer misstänkt, men det är ju för att det ändå är Christer Petterson..

Och bara för att klargöra, så att folk inte tror något sådant: Jag kräver absolut inte att någon byter bild. Jag har inte slumpat fram vilka som är vilka (än) och jag har inte världens bästa humor.. Enligt vissa...
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Jag villvillvill verkligen vara med, men jag funderar på hur illa det är att jag ska lajva och lajvförbereda i större delen av andra rundan.

Jag kommer kunna skriva på torsdagkväll, sedan söndagkväll och hela måndagen, men det kanske är tillräcklig aktivitet för att jag inte ska störa spelet för mycket?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Korpa said:
Jag villvillvill verkligen vara med, men jag funderar på hur illa det är att jag ska lajva och lajvförbereda i större delen av andra rundan.

Jag kommer kunna skriva på torsdagkväll, sedan söndagkväll och hela måndagen, men det kanske är tillräcklig aktivitet för att jag inte ska störa spelet för mycket?
Enligt min mening, ja. Men du bestämmer, och jag vill ju inte att du ska sätta något viktigt åt sidan för att pyssla med varulvsspel istället (officiellt). Om det är så att du inte kan så kan jag ju alltid sätta dig på reservlista, men det garanterar inte spel.

EDIT: Jag menar då om du tycker att något är viktigt/viktigare än varulvsspel
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Förra spelet var riktigt roligt och jag vill inte att övriga spelare ska störa sig på min inaktivitet... iofs hände det förra spelet så det är nog inte hela världen.

Men om spelskaparen tycker det kan vara okej så tänker jag nog vara med ändå och inte stå som reserv. Det är inte heller direkt några garantier att man överlever till andra rundan.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Korpa said:
Förra spelet var riktigt roligt och jag vill inte att övriga spelare ska störa sig på min inaktivitet... iofs hände det förra spelet så det är nog inte hela världen.

Men om spelskaparen tycker det kan vara okej så tänker jag nog vara med ändå och inte stå som reserv. Det är inte heller direkt några garantier att man överlever till andra rundan.
Jag låter dig stå kvar på listan då :gremsmile:
 

Gamgolfi

Veteran
Joined
5 Jun 2011
Messages
142
Location
Borås
Paxen said:
Maniac said:
Jag borde fortfarande byta min avatar eller?
Kan vara bra att det är någon som ser varulvsaktig ut.. Liksom, vem skulle misstänka en ko? Iofs så ser Christer petterson lite mer misstänkt, men det är ju för att det ändå är Christer Petterson..

Och bara för att klargöra, så att folk inte tror något sådant: Jag kräver absolut inte att någon byter bild. Jag har inte slumpat fram vilka som är vilka (än) och jag har inte världens bästa humor.. Enligt vissa...
Så, fixat :gremsmile:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
PM utskickat till alla som stod med på listan. Var dock dum och insåg efter att jag hade börjat skicka PM att jag kunde ta med alla i utskicket, dvs dom som inte är med på listan som flera kan se ska inte tolkas som att dom är speciella, förutom på det lilla speciella "jag är unik!" sättet. om ni känner att ni vill skicka ett PM = Privat meddelande direkt till mig av någon anledning, gör det.

Peace off!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Påminnelse

Jag kommer att åka till Polen imorgon och är åter i Sverige nästa söndag. Detta kommer att innebära att min närvaro under första rundan antagligen inte kommer vara mycket mer än ett pliktskyldigt inlägg och eventuellt en röst. Under andra rundan kommer jag inte kunna vara aktiv förrens tidigast söndagkväll (men mer sannolikt måndag). Vill ni hänga någon inaktiv så kan jag alltså funka för det syftet, men det är meningslöst att starta drev mot mig den närmaste veckan.
 

Fain

Warrior
Joined
4 Jul 2009
Messages
362
Japp, skall bli kul, ska försöka vara så aktiv som möjligt, men fick precis veta att jag ska jobba hela veckan, aja, det blir att spamma på rasterna :gremwink:
 
Top