Nekromanti Anmälan till Varulvsgate

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Needle in the haystack


Templet är uppbyggt av något solitt material, något ni inte har träffat på tidigare. Rakt framför dig så finns en stor tron gjord av trä, över dig så finns det en målning över en strid i stil med David mot Goliath. Du har vaknat upp och den enda du känner, det är dig själva. Runtomkring dig finns främlingar.

"SG 12..? Major? Svara!! Kap......." Radion som började låta bland stenbumlingarna i ett hörn förlorar kontakten. Och där står du, bland en mängd främlingar.


Och i mitten en sarkophag.



Någonstans bland er finns en parasit, och det bästa ni kan göra är att hitta den och se till att döda den.

Spelstart 25 juli kl 21:00.

Minst 10 spelare, taket (just nu iaf) är 20 spelare, ev så kanske jag tar in fler om det finns intresse. Skickar ut ett PM till dom som har anmält sig ca en vecka innan spelstart för att se om intresse finns kvar.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Anmäld! Påpekar åter igen att jag kommer vara i Polen v 30 och alltså antagligen ha jävligt dålig närvaro första rundorna (dock kommer jag givetvis skriva något och inte riskera att bli plockad ur spel).
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Anmäld. Ser inga hinder just nu att inte ha en god närvaro.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer tyvärr inte kunna vara med i partiet, då jag inte kommer vara hemma då det startar.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
jag kanske vill vara med.
kan inte riktigt avgöra det just nu.
Men om du har en kanske lista så kan du skriva upp mig på den.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,573
Location
Rissne
Blä. Jag kan absolut inte vara med så mycket som jag skulle vilja, och måste därför - trots temat - tacka nej. Det skulle bli hela rundor där jag inte kunde säga nåt.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Ser vissa som inte kommer vara med pga omständigheter vilket är tråkigt. När jag kommer hem så ska jag ordna med en lista, dom som har sagt nej skickar jag ett pm för att kolla om man är okej med att vara på ev reservlista.
 

Smrtihara

Warrior
Joined
16 Feb 2010
Messages
384
Tjena! Jag skulle gärna vilja vara med. Inte spelat varulvsspel innan så det skulle vara grymt kul att prova!

Edit - Missade ett ord.
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Jag kanskeanmäler mig också. Jag kommer vara borta 2-3 veckor i augusti men vet inte vilka veckor det blir ännu.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Dom som har anmält sig:

Vimes
Xyas
Möller
Smrtihara
Brynolf

Kanske:

Lukas
Korpa

Skickar ut PM till Krank och Vic för att se om dom kan tänka sig vara reserver eller om det blir svårt för hela månaden augusti. Långt kvar ännu, så om det är några till som är osäkra så är det bara att säga till.

EDIT: Med mejl så menade jag PM, vilket nu är rättat

EDIT: Missade att Brynolf anmälde sig också
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Smrtihara said:
Tjena! Jag skulle gärna vilja vara med. Inte spelat varulvsspel innan så det skulle vara grymt kul att prova!

Edit - Missade ett ord.
Låter bra. Och till dom som inte har spelat tid och/eller är tveksamma, kolla in tid varulvsspel-trådar så får ni lite koll på vad det handlar om.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Dom som har anmält sig:

Vimes
Xyas
Möller
Smrtihara
Brynolf
Konrad Konvalj

Totalt 6

Kanske:

Lukas
Korpa

Om jag har räknat rätt, 2.



Som det ser ut så behöver alltså minst 4 st anmäla sig för att det ska bli ett spel. Då det är slutet av juli det börjar så känns det som att det går att ordna. I värsta fall så får jag börja skicka spam pm till dom som tidigare har varit med :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Paxen said:
Som det ser ut så behöver alltså minst 4 st anmäla sig för att det ska bli ett spel. Då det är slutet av juli det börjar så känns det som att det går att ordna. I värsta fall så får jag börja skicka spam pm till dom som tidigare har varit med :gremsmile:
Spam-PM är the shit. Jag tror att jag lyckades ragga upp typ en person som var med till slut. Annars tror jag faktiskt att det inte är helt dumt med Kontakt & Evenemangforumet.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Vimes said:
Paxen said:
Som det ser ut så behöver alltså minst 4 st anmäla sig för att det ska bli ett spel. Då det är slutet av juli det börjar så känns det som att det går att ordna. I värsta fall så får jag börja skicka spam pm till dom som tidigare har varit med :gremsmile:
Spam-PM är the shit. Jag tror att jag lyckades ragga upp typ en person som var med till slut. Annars tror jag faktiskt att det inte är helt dumt med Kontakt & Evenemangforumet.
Hmm, kanske borde börja med evenemang & kontaktforumet? Gr8 tip mate ^^
 

Adrian Granberg

Veteran
Joined
10 Jan 2011
Messages
43
Har aldrig spelat det här men efter att ha läst det andra spelet som just tog slut så känns det inte speciellt avancerat. Så jag anmäler mig frivillig.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Dom som har anmält sig:

Vimes
Xyas
Möller
Smrtihara
Brynolf
Konrad Konvalj
Barcaii
Thodd

8 st

Kanske:

Lukas
Korpa
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag kan inte personligen vara med *gråter floder* men jag kan nog prata in 1-2 vänner till det åt er.
 
Top