Varulv [Anmälan] - Mäster Ulv 5

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Gaaaah! Mäster ulv som är den största ångesten på hela året men det går inte. Min nya jobbsituation gör det ospelbart. Blir jag ulv kan jag inte spela tillräckligt bra för att vinna och som bybo kommer jag bara ligga till last och bli utröstad istället för en ulv. Tyvärr :'(

Jag kommer hetsa fjodor istället så han fattar fel beslut om han är med :)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Gaaaah! Mäster ulv som är den största ångesten på hela året men det går inte. Min nya jobbsituation gör det ospelbart. Blir jag ulv kan jag inte spela tillräckligt bra för att vinna och som bybo kommer jag bara ligga till last och bli utröstad istället för en ulv. Tyvärr :'(

Jag kommer hetsa fjodor istället så han fattar fel beslut om han är med :)
Meta! Den riktige Mäster Ulv är inte ens med i spel, utan styr genom en annan spelare 😱😂
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Noterar att medlöparen Waterhouse inte vågar rösta ut sin kompis men ändå håller på med en massa konstiga emojisar…
Våga ta ställning!
Detta ulviga beteende gör att jag skulle kunna tänka mig att flytta rösten om jag inte vore så säker på min sak.
Betänk att jag aldrig haft fel!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
SL försöker ju lura alla genom att hetsa mot en spelare som är grön för att förlänga spelet, men eftersom det är @Vimes kan det ju vara en klassisk dubbelbluff, å andra sidan om han vet att jag vet så kör han nog på en trippelbluff! Fast om han vet att jag vet att han vet att jag vet…äh vafan

Röst @fjodorsenuba
 
Last edited:

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
SL försöker ju lura alla genom att hetsa mot en spelare som är grön gör att förlänga spelet, men eftersom det är @Vimes kan det ju vara en klassisk dubbelbluff, å andra sidan om han vet att jag så kör han nog på en trippelbluff! Fast om han vet att jag vet att han vet att jag vet…äh vafan

Röst @fjodorsenuba
Du behöver nog ta ett glas vin eller nåt. 😌
 
Top