Varulv [Anmälan] - Mäster Ulv 5

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Målbilden är förstås att Basse ska vara inkluderad och kunna delta i ordinarie speltråd, men i varje fall temporärt kan vi behöva se över anpassade lösningar där Basse spelar i en särskild PM-tråd med bara spelledaren.
Men, men ett åtgärdsprogram ska väl vara till för den som det skrivs för?!?!?! Det enklaste är förstås att vi korar mig till segrare, skriver ut ett default-diplom som bara jag får och sedan låter alla andra spela för sig i det "riktiga" varulvsspelet.

Jag kan t ex få bli Bäster Ulv.

#allaärbästpåsittsätt
#inkludering
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,391
Nånting nånting participation badge.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,492
Vi är 16 anmälda i nuläget. Det finns fortfarande utrymme för fler! Nu på måndag (9:e oktober) stänger anmälan. Vill du vara med men har inte anmält dig ännu är det alltså hög tid nu!
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,795
Location
Göteborg

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,430
Målbilden är förstås att Basse ska vara inkluderad och kunna delta i ordinarie speltråd, men i varje fall temporärt kan vi behöva se över anpassade lösningar där Basse spelar i en särskild PM-tråd med bara spelledaren.
Speciallärarutbildningen börjar synas!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Välkomna och lek ett par regniga höstdagar med vår eminente @Vimes som spelledare👍
Det är ju förstås ett läckert erbjudande som är svårt att tacka nej till, men vissa efterforskningar visar att @LJSLarsson har arbetat hårt på Bokmässan och vi borde sannerligen förstå om han behöver vila upp sig! Ingen skugga över dig Larsson om du nu känner för att låta bli att vara med. :giggle:😇
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,492
Ett av fåren kommer bara vara "i fårakläder" så att säga!

Men ja. Anmälan är stängd. Eller såhär: jag kommer börja seriöst med att snickra ihop Mäster Ulvs meny nu och utgår från 16 spelare. Kommer det in någon mer anmälan innan fredag så får jag avgöra om det funkar då helt enkelt.

På fredag slumpas Mäster Ulv ut och gör sitt setupdrag under helgen.
 

HerrK

Veteran
Joined
9 Oct 2023
Messages
59
Så typiskt, här velar jag fram och tillbaka om jag - som helt oinitierad i varulvsspel - ska våga ta steget och anmäla mig.. så missar jag deadline!

Om det är möjligt att komma in med en sen anmälan (något slokörad och med svansen mellan benen) så är jag gärna med @Vimes, annars ser jag fram mot att följa från läktarplats.

Är som ni ser helt ny på forumet, men har brädspelat en hel del med @Waterhouse och @Vimes under åren.

Väl mött!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Så typiskt, här velar jag fram och tillbaka om jag - som helt oinitierad i varulvsspel - ska våga ta steget och anmäla mig.. så missar jag deadline!

Om det är möjligt att komma in med en sen anmälan (något slokörad och med svansen mellan benen) så är jag gärna med @Vimes, annars ser jag fram mot att följa från läktarplats.

Är som ni ser helt ny på forumet, men har brädspelat en hel del med @Waterhouse och @Vimes under åren.

Väl mött!
Primtal! :D
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,492
Så typiskt, här velar jag fram och tillbaka om jag - som helt oinitierad i varulvsspel - ska våga ta steget och anmäla mig.. så missar jag deadline!

Om det är möjligt att komma in med en sen anmälan (något slokörad och med svansen mellan benen) så är jag gärna med @Vimes, annars ser jag fram mot att följa från läktarplats.

Är som ni ser helt ny på forumet, men har brädspelat en hel del med @Waterhouse och @Vimes under åren.

Väl mött!
Klart du ska vara med! Du är uppskriven.
 
Top