Nekromanti Alver: Sångarns ätter - förhandskommentar

Joined
7 Dec 2001
Messages
1,052
Location
Stockholm
Re: Stöder Ymir i allt han skrev...

Om du menar dig ha vunnit någon moralisk seger kan jag inte hålla med dig.
Vem talar om moralisk seger? Jag tyckte ju själv vi hade en okunstruktiv diskussion och talade om att sådana inte är önskvärda här. Hur får du det till en seger för min del?

Okonstruktiv eller ej, så är det min privata uppfattning att ni båda (du och Pendragon) under viss tid varit lika goda kålsupare i att lägga diskussionsnivån där den nu är.
"Under en viss tid" - du syftar alltså på sånt vi pratade om för typ ett halvår eller mer sedan (med tanke på ett det var ett bra tag sedan jag var aktiv här)?

"Proffessionell trevlighet" har jag inte sett så mycket av från något håll.
Och med det syftar du på vilket inlägg förutom det här?

Lycka till med det fortsatta skrivandet.
Var det där sarkasm eller maskerade du lite lyckönskningar bland det andra du sa?

Att folk yttrar sig om resultatet är ett tecken på att de bryr sig, och det är inget att pissa på.
Öh...vad i att jag finner Pendragons kritik (som mig veterligen är en person) oanvändbar är att pissa på folk (som bekant är pluralis)?
Så folk får "pissa" på mig genom att ge mig kritik men om jag finner kritiken oanvändbar så får jag inte tala om det? Var ligger rättvisan i det?
Antingen får man yttra sig, och då får alla det, eller så får man inte det. Så hur vill du ha det egentligen?


Sebastian - :gremsuck:
 
Top