Who framed Roger Rabbit?We done a lot of things we're not proud of. Robbing graves, eh, plundering tombs, double parking. But, nobody got hurt. Well, maybe somebody got hurt, but nobody we knew.
Who framed Roger Rabbit?We done a lot of things we're not proud of. Robbing graves, eh, plundering tombs, double parking. But, nobody got hurt. Well, maybe somebody got hurt, but nobody we knew.
Hallå! Det var min nästkommande gissning!Vägen till El Dorado? (Kan inte komma på en enda film som passar om dubbelparkering betyder bilar, så jag skjuter vilt)
Ooo, är det den där Atalantis-filmen? Har inte den där bombmakaren nått sånt tal när han bestämmer sig för att han inte är fullt så skurkaktig trots allt?
Kan man få veta vad den heter?JA! ExaktRätt!
Sjunkt underskattad RPG film.
Din tur!
Atlantis: The Lost EmpireKan man få veta vad den heter?
Kan man få veta vad den heter?
Ja, detta. Eller Atlantis - En Försvunnen Värld på svenska.Atlantis: The Lost Empire
Den är riktigt bra! Har sett den många gånger.Ja, detta. Eller Atlantis - En Försvunnen Värld på svenska.
Det gick fort. Men det gav mig också ett perfekt uppslag för nästa citat om det blir min tur igen =DHärolden i En riddares historia??
Blackadder the Third.Den är riktigt bra! Har sett den många gånger.
Nästa citat;
"Defender of his enormous manhood, a shining example of chivalry and champange!"
Ulrich von Lichtensteins?Det gick fort. Men det gav mig också ett perfekt uppslag för nästa citat om det blir min tur igen =D
Bonuspoäng om du kan specificera vems härold!
Nej, Ademars (när han var svårt distraherad av Chauser)Ulrich von Lichtensteins?
Sorry, jag gav tumme upp för jag tyckte det var en jäkligt bra gissning! Men tyvärr fel och Vimes har redan tagit det.Blackadder the Third.
Det gick fort. Men det gav mig också ett perfekt uppslag för nästa citat om det blir min tur igen =D
Bonuspoäng om du kan specificera vems härold!
Check! Jag slängde in det enda namn jag kom ihåg ur filmen.Nej, Ademars (när han var svårt distraherad av Chauser)
Paul Bettany(Är det inte Heath Ledgers härold som spelas av den där skådisen man känner igen men inte vet riktigt vad han heter?)
Murderbot! (All system red)Okej då, nytt citat. Bok denna gång:
"I could have become a mass murderer after I hacked my governor module, but then I realized I could access the combined feed of entertainment channels carried on the company satellites."
All systems redOkej då, nytt citat. Bok denna gång:
"I could have become a mass murderer after I hacked my governor module, but then I realized I could access the combined feed of entertainment channels carried on the company satellites."