Rätt! Specifikt Turn Coat.Nån Dresden files? Har bara sett Tv-serien.
Har vi slutat med leken där vi listar alla Dresden filés-böcker tills nån gissar rätt?Rätt! Specifikt Turn Coat.
Den känns inte så värst givande?Har vi slutat med leken där vi listar alla Dresden filés-böcker tills nån gissar rätt?
- I helped put the fires out.
- You made them worse!
- Worse, or better?
Klart du gör. Hade fyra fem repliker till från avsnittet om nån hade tvekat.Tror du inte jag tar Invader Zim direkt?!![]()
Är det något av Bert Easton Ellis? Typ Noll att förlora?Man everybody got AIDS and shit.
Bredden hos vissa deltagare är rätt imponerande. Liksom, OK att man kanske är insnöad på franska konservativa filosofer från 1800-talet, eller har sett alla avsnitt av ”how I met your mother”, eller läst all 40k-fiction som finns, eller diggar 70-tals slasherfilmer, eller plöjer timlånga videoessäer….
….men att en och samma person har sett/läst ALL OF ABOVE får mig att fundera hur fanken jag spenderat mina dryga 40 år på jorden![]()
...med vettiga saker i stället?….men att en och samma person har sett/läst ALL OF ABOVE får mig att fundera hur fanken jag spenderat mina dryga 40 år på jorden![]()
Straight outta comptonMan everybody got AIDS and shit.
Virtual LightMan everybody got AIDS and shit.