”Var är citatet ifrån?”-leken

Jag kör vidare på JAAAMES BAXTER och säger Vägen till Eldorado.
(bilden föreställer James Baxter the Horse och sprider glädje genom att balansera på en boll och säga sitt namn, "JAAAMES BAXTER!" han är gästanimerad av James Baxter.)

View attachment 27180
Fan vad sniopet om det skulle vara JAMES BAXTER i Adventure Time-film(erna). Så jag gissar på dem!

Det är mycket riktigt Dreamworks Spirit: Stallion of the Cimarron (på svenska Spirit – Hästen från vildmarken). Artisten är Bryan Adams. Poäng till Vimes!

Det är mycket riktigt Dreamworks Spirit: Stallion of the Cimarron (på svenska Spirit – Hästen från vildmarken). Artisten är Bryan Adams. Poäng till Vimes!
Hurra! Jag visste att alla 3569 gånger jag sett den med min dotter skulle betala sig till slut!

Okej, mer film då:

- I see you collected some more white man's metal.
- Yes. I seem to be a magnet for it.

Min starkaste relation till Assar är att den var ibland var pyttelite roligare än den astråkiga Tom Puss i DNs seriesida när jag var väldigt ung och väldigt svältfödd på nya saker att läsa.

Nytt citat:
Det är dags att mata svinen med automatkarbinen
Lära glinen hur man handskas med polisen, bryta isen

Min starkaste relation till Assar är att den var ibland var pyttelite roligare än den astråkiga Tom Puss i DNs seriesida när jag var väldigt ung och väldigt svältfödd på nya saker att läsa.

Nytt citat:
Det är dags att mata svinen med automatkarbinen
Lära glinen hur man handskas med polisen, bryta isen
Einár?

Back