Också James Baxter!SPIRIT
Också James Baxter!SPIRIT
Fan vad sniopet om det skulle vara JAMES BAXTER i Adventure Time-film(erna). Så jag gissar på dem!Jag kör vidare på JAAAMES BAXTER och säger Vägen till Eldorado.
(bilden föreställer James Baxter the Horse och sprider glädje genom att balansera på en boll och säga sitt namn, "JAAAMES BAXTER!" han är gästanimerad av James Baxter.)
View attachment 27180
Studio Ghibli, kanske?Jag tror att alla gissningar hittills har varit antingen Disney eller Pixar, så nästa ledtråd får bli: det är inte Disney eller Pixar.
Hurra! Jag visste att alla 3569 gånger jag sett den med min dotter skulle betala sig till slut!Det är mycket riktigt Dreamworks Spirit: Stallion of the Cimarron (på svenska Spirit – Hästen från vildmarken). Artisten är Bryan Adams. Poäng till Vimes!
- I see you collected some more white man's metal.
- Yes. I seem to be a magnet for it.
Dead Man! Jarmusch
"You William Blake?"Ja, så klart!
BRYNA NUPPA FJÄSSA SPONKEN!
BRYNA NUPPA FJÄSSA SPONKEN!
Assar!"You William Blake?"
"Yes, do you know my poetry?" är annars mitt favoritcitat där.
Dagen till ära! Vem säger, vem skrev?
Socker-Conny säger det. Den som skrev det heter Joakim Pirinen.
Fast jag har ingen aning om författarenAssar!
Aye! Rätt serie, men vem vare som facking rita?Assar!
Jag vet bara hur han ser ut. Nån slags spretigt ritat varulvstroll med spetsiga öronOch, fast han har namnsdag idag så var det ju inte Assar (korven) som sa detta utan...?
Alltså jag charmas av detta till den grad att det blir full pott. Razor heter trollet, seriens Stinky typ.Jag vet bara hur han ser ut. Nån slags spretigt ritat varulvstroll med spetsiga öron
Einár?Min starkaste relation till Assar är att den var ibland var pyttelite roligare än den astråkiga Tom Puss i DNs seriesida när jag var väldigt ung och väldigt svältfödd på nya saker att läsa.
Nytt citat:
Det är dags att mata svinen med automatkarbinen
Lära glinen hur man handskas med polisen, bryta isen