Jag har inte direkt märkt nå'n större skillnad men då är jag en väldigt liten fisk också. Det enda av mina spel som sålt några volymer har ju gjort det delvis för att det hade Ligan-backning i början och delvis för att det finns en massa japaner som gillar skräck.Påverkar mängden tillgängliga äventyr försäljningen av rollspelet de tillhör?
Jag har inte märkt att de äventyr jag släppt till Rotsystem haft nån direkt mirakulös effekt på försäljningen jämfört med mina egna spel.
Sen saknar ju jag egentligen den där sortens kund/marknadstänk också. Jag ger ut grundböcker för att jag får rollspelsidéer som vägrar låta mig vara ifred innan jag gjort nåt av dem. Jag ger ut äventyr för att jag gillar äventyr och i allmänhet tycker att det är "god ton" att ge ut såna till sina spel, i den mån spelen förväntas spelas med äventyr. Plus att jag vet att äventyr är det jag är mindre bra på, så jag vill tvinga mig att öva på det.
EDIT: Eller OK, litegrann har jag väl hoppats på att äventyrssläpp ska liksom funka som påminnelse till folk att grundspelet finns och så, men överlag har det ju varit som att släppa saker ner i ett svart hål. Folk köper, och laddar ner, mina äventyr men om nån spelar dem eller egentligen bryr sig är svårt att säga.