Mogger
Hipsteranka
Kandra är ju också uppenbart skriven för en annan setting med sina egna religioner osv som inte inkorporerades i EA.
Ja, det var från början en ökenstad som hette...Khadiz? Eller nått sånt.
Kandra är ju också uppenbart skriven för en annan setting med sina egna religioner osv som inte inkorporerades i EA.
Mörkrets Hjärta är väl ett exempel på ett äventyr med mycket plott (inte ett jättebra äventyr tyvärr) som släpptes redan 1986?
Även Havets vargar (jan 1985) har väl mycket plot som jag minns det? (Kan vara fel, evigheter sen jag läste).Mörkrets Hjärta är väl ett exempel på ett äventyr med mycket plott (inte ett jättebra äventyr tyvärr) som släpptes redan 1986?
Även Havets vargar (jan 1985) har väl mycket plot som jag minns det? (Kan vara del, evigheter sen jag läste).
Men hur som, det är ju inte som att plot i äventyr är någon slags konstig avart som plötsligt bara uppstod i hobbyn, utan snarare svaret på ett behov - antagligen som en följd av utveckling inom det första mer platsbaserade spelandet.
Ja, det var från början en ökenstad som hette...Khadiz? Eller nått sånt.
Det har ju en plot, men i praktiken handlade det väl bara om en (extremt lång) resa till en äventyrsplats?Även Havets vargar (jan 1985) har väl mycket plot som jag minns det? (Kan vara fel, evigheter sen jag läste).
Jag kan ha hittat på att det var en ökenstad![]()
Vi kan läsa följande i Boken om Äventyrsspel:
Ja, som sagt det var väldigt länge sen jag läste det.Det har ju en plot, men i praktiken handlade det väl bara om en (extremt lång) resa till en äventyrsplats?
Härmed föreslår jag att ökenstaden Kaliz införs någonstans söder eller sydost om Kopparhavet om så inte redan gjorts.
Härmed föreslår jag att ökenstaden Kaliz införs någonstans söder eller sydost om Kopparhavet om så inte redan gjorts.