Nightowl
Champion
Re: The bottom is nådd!
Är man porrskådis kanske det är rena semestern jämfört med att stånka på som vanligt...
Erik
Är man porrskådis kanske det är rena semestern jämfört med att stånka på som vanligt...
Erik
Borde nog använt mer smilies i mitt inlägg innan...Det hela var menat att vara lite ironisktBra människor som inte hänger uppsig på tragiska sterotypa äckel könsroler...
Att du skall sluta titta på Simpsons innan du går och lägger dig?Att det var könshumor i Simpsons. Homers snopp var till och med i bild en stund, och min lillasyster skrattade nervöst.
Vad nu det betyder.
Hmm, i fallet Nikita finns faktiskt vad jag vet 4 versioner:Själv hör jag till dem som i de fallen jag sett bägge versionerna (Nikita, Godzilla, 7 samurajerna) föredrar remaken. Filmintresserade brukar inte ha problem med att hitta originalen, ofta tack vare att remakes görs.
Yojimbo: 'För en handfull dollar', 'Striden om Ura', 'Last man standing' och en 'Last man standing' till.finns det remakes på yojimbo ocnh de sju samuraierna!?
Tja, man har gjort vad man brukar göra i remakes, förflyttat handlingen till USA. Naturligtvis blir då samurajer revolvermän. Det ger en skillnad, men är fortfarande en remake.Fast där är väl stölden inte egentligen en remake eller?