Varulv [WY25] Runda 5

Tack för kul spel alla inblandade.

Ja, lite synd att jag var så hjältemustig redan i R1, jag ska hålla igen i framtiden. Dynamiken mellan de tre fraktionerna kändes intressant och kan gärna testas igen nån gång.

Kul med många spelare också! Och trots att vi brusaade och flamsade mer än vanligt tyckte jag inte det blev outhärdligt mycket att läsa. Kanske för att vi inte behövde gräva så mycket.

Permaväkt tror jag är en lite farlig mekanik, ulvarna har liksom inget annat val än att försöka få siaren hängd genom en gambit.

Men svårt att säga hur det hade blivit om älgen fått vara med i några rundor.

Tack för kul spel alla inblandade.

Ja, lite synd att jag var så hjältemustig redan i R1, jag ska hålla igen i framtiden. Dynamiken mellan de tre fraktionerna kändes intressant och kan gärna testas igen nån gång.

Kul med många spelare också! Och trots att vi brusaade och flamsade mer än vanligt tyckte jag inte det blev outhärdligt mycket att läsa. Kanske för att vi inte behövde gräva så mycket.

Permaväkt tror jag är en lite farlig mekanik, ulvarna har liksom inget annat val än att försöka få siaren hängd genom en gambit.

Men svårt att säga hur det hade blivit om älgen fått vara med i några rundor.
Vem som än arrar januari bara MÅSTE ”lotta” dig till Siare.😄 Jag kan tom ta på mig det om ingen annan vågar!

Tack för spel!
Jag ville fortsätta prata i läktarchatten, men det dröjde ju evigherter innan jag fick någon att starta den med...

Prickade jag 3 av 4 ulvar med mittt testamente och röst i R1?
Dö platisar, döööö

Kul spel och bra spelat gänget! Kändes som ett bra avslut på året, även om jag hamnade i det förlorande laget. Trevligt var det oavsett :gremsmile:

Tack för spel @fjodorsenuba och grattis och bra jobbat byn! Tappert kämpat av ulvarna också.

Min insats var förstås svag, synd att jag inte fick vara med en runda till så att jag hunnit äta Sidd.

Bra spel alla! Bra lett fjodor! Jäklar vad flyt vi hade denna!
Flyt?
Byn krigade på alla fronter som fanns!
Å fixade julbiffen strålande.
Hägern som Siare igen😆
Vimes blev Siad😱
Eldkungen Brynolf fixar Impe som vi alla pinnade in i R1.🔥
ByaRasmus kör terrier mot ulvaBb7😂
Förstår att Sysp tog glöggen till luftslussen till slut.
Visst var Anth WY-agent (inte android) på Impes lag (den var lurig) 👍

Jag hade missuppfattat en del kring älgens mekanik så på förhand var min bedömning att en isbit på Venus hade större chans till överlevnad än byn. Den spaningen fick jag äta upp rätt omgående. Dumt som fan att rösta på Rasmus R1 med motiveringen att han nog var morphen, borde nog hängt Hägern där.
Jag tyckte det var jobbigt att vinna fördelar på att @Big Mama och några till köpte min upprördhet och röstade ut Sysp istället. Samtidigt kanskee det kan vara bra för framtida spel - det har varit för många meta-grönanden på slutet, i det här partiet var det Khans inställningar och nu vet vi att det finns sociopater bland oss som inte har några problem med att låtsas rage quita.

ok, det är ett kasst försök att ha mindre skuldkänslor......

Återigen grattis byn. Tack för ett strålande spel @fjodorsenuba och jag vill ännu en gång be om ursäkt för Bajs-SL kommentaren.

Back