Varulv [WY25] Runda 5

Du skulle berättat direkt att du var android. En Mamma älskar alla sina barn, även de vanskapta.
Mama, just killed a man
Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead
Mama, life had just begun
But now I've gone and thrown it all away
Mama, ooh, didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on as if nothing really matters

Förlåt morsan... :(

Så... ingen som tycker SL beter sig väldigt underligt och undanhåller information? Kanske bäst att rösta ut SL innan saker går över styr och alla förlorar! @Anthrox SL gjorde ju så du framstod som paranoid, måste helt klart vara något med SL som är skumt!

Röst: @fjodorsenuba

Så... ingen som tycker SL beter sig väldigt underligt och undanhåller information? Kanske bäst att rösta ut SL innan saker går över styr och alla förlorar! @Anthrox SL gjorde ju så du framstod som paranoid, måste helt klart vara något med SL som är skumt!

Om inte Brynolf har kvar eldkastaren finns det tyvärr inte mycket jag kan göra.

Om inte Brynolf har kvar eldkastaren finns det tyvärr inte mycket jag kan göra.
Nu är jag dock nyfiken, vad skulle du göra med eldkastaren och Gud? Ställa dig i luftslussen med eldkastaren i högsta hugg och utropa orden "Gud är död!"?

Nu är jag dock nyfiken, vad skulle du göra med eldkastaren och Gud? Ställa dig i luftslussen med eldkastaren i högsta hugg och utropa orden "Gud är död!"?
Eldkastaren dödar ju allt

”Gud är död. Gud förblir död. Och det var vi som dödade honom. Hur skall vi trösta oss, vi mördare av alla mördare? Det heligaste och mäktigaste som världen ägt har förblött under våra knivar – vem skall torka detta blod från oss? Vilket vatten finns att rena oss? Vilka försoningsfester, vilka heliga lekar måste vi uppfinna? Är inte denna gärnings storhet för stor för oss? Måste vi inte själva bli gudar för att åtminstone vara värdiga den?”

Visst gick vi in i detta tillsammans som ett lag
Men världen den förändras, och världen den är jag
Nu är det jag mot alla, förr var det vi mot dom
Och att kättarna blir flera bryr jag mig inte om

När jag snurrar fortare snurrar inte alla med
För jag är allt och centrum, och gårdagen lämnar jag breve'

Jag är Gud

Du skulle inte snålat med eldkastaren, vi hade ju kunnat elda upp androiderna för länge sen!
Jag trodde vi var överens om att bränna Gud och skepps datorn... Ljög du för mig Anth? Och så säger du att jag ljuger... Oförlåtligt.

Back