@Basenanji det här går väl kanske without saying, men jag antar att du väktat Sidd alla rundor? Och kommer fortsätta väkta Sidd så länge du draws breath?
@Basenanji det här går väl kanske without saying, men jag antar att du väktat Sidd alla rundor? Och kommer fortsätta väkta Sidd så länge du draws breath?
Vem som än är Väktaren så är denne bybo.
Väktaren ska inte gambla med Siandet av två spelare till nästa runda.
Basse har redan lovat att inte blaja bort ännu ett spel detta år.
Fjantas det bort så kommer det garanterat bli stelt på Varulvsgalan och jag kommer insistera på en kategori för ”Årets Grinigaste Deltagare” å nominera mig själv.
Skummat igenom på mobilen, snyggt jobbat byn!! @BiobunkerVII upp med humöret. Även om du är bybo och blir orättvist behandlad går det ju orimligt bra för byn på det stora hela.
Spontant tänker jag att det var onödigt av Basse att outa. Men nu är det så.
Fullt möjligt att det står mellan två bybor här nu men lika bra att jag ligger kvar på BB7 då jag vet att jag är grön.
Tror vi har det här i och med siandena oavsett utfallet. @Anthrox Om du fortfarande tycker att det här är ”rörigaste byn ever” så undrar jag vilka varulvsspel du spelat Det här går väl strålande?
Detta spel har det ju varit en strålande byainsatts och för ulvarna och Xeno har de första rundorna varit katastrofala.
Vad tror ni om de sista ulvarnas taktik & insats efter att jag gick ut å rödsiade Vimes?
Är det i spel:
- lågflygare?
- trolleri?
- surgrineri?
Det har ju lite bäring på lite spelstilar. @Basenanji Du har ju lagt fram olika kategorier av spelarstilar: fram med dem nu och analyser så vi får se hur de träffar rätt
Ut med Vimes den lögnaktige androiden i luftslussen vrålar hela besättningen. Alla sjunger den klassiska julsången "Nu är det jul igen" men byter ut jul mot kul!
Vimes kämpar emot men med er gemensamma kraft lyckas ni slänga in Vimes i luftslussen och skjuta ut honom i rymden. Vimes hinner få ur sig ett "Det är fullt av stjärnor" innan ni trycker på knappen och kroppen slungas ut.
Högtalarsystemet sprakar till och ni känner hur skeppet kränger till. Musiken byts temporärt ut mot ett automatiskt inspelat meddelande från ledningen.
Hej alla värdefulla medarbetare ombord på vår årliga julkryssning!
Det är med stor glädje och en känsla av… särskild förväntan som vi i ledningsgruppen för Weyland-Yutani samlat er här idag för att fira denna underbara högtid. Julen är en tid för gemenskap, för att dela glädje, och för att minnas vad som verkligen betyder något – lojalitet, hängivenhet och… att alltid leverera resultat.
När vi nu seglar fram genom mörkret, omgivna av den tomma rymden och julens ljus, vill vi påminna er om att ni alla är en oumbärlig del av vår stora familj. Precis som i ett traditionell svensk julbord, där varje rätt har sin plats – sill, köttbullar, julskinka – så har också var och en av er en unikt avgörande roll i vårt gemensamma framgångsrecept. Och precis som en julskinka måste tillagas med omsorg och precision, så förväntar vi oss att ni alla mognar och utvecklas på rätt sätt under den kommande tiden. Vi vet att det ibland kan kännas som att ni bär på en tung börda – lite som att bära julgranen hem genom snön. Men kom ihåg: det är först när granen är på plats och prydligt dekorerad som den verkliga magin sker. Och vi litar på att ni, precis som granen, står stadigt och inte tappar någonting på vägen.
Julen är också en tid för att reflektera över det gångna året. Vi har uppnått så mycket tillsammans – nya marknader, nya produkter, och… nya möjligheter. Och precis som tomten ser allt, så ser även vi allt. Vi vet vem som varit snäll och vem som… behöver arbeta lite hårdare för att hamna på den rätta listan.
När vi nu njuter av glöggen och pepparkakorna, vill vi uppmuntra er att tänka på framtiden. En framtid där vi fortsätter att växa, att innovera, och att hålla oss förenade i våra gemensamma mål. För som vi alla vet: den som inte är med oss, är mot oss. Det skulle vara så synd om någon hamnade på fel sida..
Och kom ihåg: på Weyland-Yutani är det inte bara julen som kommer varje år – det gör också våra förväntningar.
Så låt oss höja våra glas – för er, för oss, och för ett nytt år fyllt av framgång, samarbete och… oförglömliga upplevelser. Skål!
Hägerstrand - android
Impetigo - xenomorph @Vimes - android (spela en bra julsång från youtube för de kvarvarande)
Okej, flufftexten här är skitskum och pekar mot någon sorts falskspel. I anmälningstråden skrev Fjodde att det finns en viss dold mekanik. Förra rundan stod inte Stradhs mord med i startposten, utan kom senare. Det stod dessutom att han saknas, inte att han är död. Han står heller fortfarande inte med i denna rundas lista över spelare som är ute. Vi hade inget nattmord denna rundan. Spelet är heller inte över, även om vi nog inte längre kan förlora enligt de givna reglerna.
Behöver vi rösta ut SL?
Det ligger ju uppenbarligen en facehugger begravd här.
@Anthrox menar du att SL är en ond AI som styr moderskeppet WALL-E style. Där vi är feta resenärer som åker runt i svävande stolar på ett rymdskep istället för att åka hem till jorden
Jag byter från Sysp till Biobunker för att vara säker på att ingen ulv dribblar bort Sidds siande. Jag gillar marginaler, hängslen, livrem och häftstift.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.