Varulv [WY25] Runda 2

Finns det någon anledning, vare sig jag är ulv eller bybo, att inte rösta på Vimes när han siats röd menar du? Och vi vet ju alla att jag är inne i tråden konstant, så inte jättekonstigt att jag ser det direkt.

För övrigt glömde du Rasmus i din lista ovan.
Nä, det var mest att jag tyckte den kom så himla direkt efter och utan motivering (förutom den uppenbara) att det kändes lite ulvigt att vilja distansera sig så snabbt där från Vimes. Mycket vibes från mig den här gången men det är det jag hinner med 😄 Hade i alla fall rätt magkänsla om Impe vilket var ju skönt, då kanske man inte är helt ute och cyklar.

Om jag bara glömde Rasmus är jag nöjd 😄 Men det var väl rätt tydligt i posten innan att jag tyckte han grönat sig och varför.

Julbordsmyset puttrar på genom rymdens mörker med att det flyger lite småpajer i luften å gamla oföroätter dras fram till kaffet…
Hackaren får nog av småtjafset å drar löskägget av stjärngossen Vimes som blir RÖD i plasten!

Röst: @Vimes

Vimes är Siad Android👹
Fuck yeah! Startinlägget gave birth set DIREKT Vimes! Sug på den! 😍❤️😍

Röst: @Vimes

Nä, det var mest att jag tyckte den kom så himla direkt efter och utan motivering (förutom den uppenbara) att det kändes lite ulvigt att vilja distansera sig så snabbt där från Vimes. Mycket vibes från mig den här gången men det är det jag hinner med 😄 Hade i alla fall rätt magkänsla om Impe vilket var ju skönt, då kanske man inte är helt ute och cyklar.

Om jag bara glömde Rasmus är jag nöjd 😄 Men det var väl rätt tydligt i posten innan att jag tyckte han grönat sig och varför.
Behöver jag verkligen motivera min röst på en bekräftat röd spelare? 😅

Det här är ju utan tvekan den rörigaste byn ever, men vi vinner ju så all is well that ends well 🥰

Nu är Sömnig Bäver, BM och Basse rödaste för mig.

Bävern har ett vdigt snömosande i sina första inlägg och skapar text utan innehåll eller riktning. "Kan det vara såhär eller såhär? Det där kanske är en bra idé men vad tycker ni?"

BMs startpost är styltig och dyker rakt ner i skyddet av spelregler där flera spelare sedan uppehåller sig.

Basse är "åh vad bra du är X" och "Bästa Y!" och "jag är så dålig och alla är så bra, hehe, men jag är så snäll!"

Betänk också att Vimes försöker styra över Häger - drevet på mig i slutet av R1. Anthrox blir medlöpare men jag tror Anthrox är grön. Trigen är det en till ulv på mig minst, de försöker nog styra bort från polaren.

Omstyrningsförsöket funkade inte men BB låg kvar och lallade. Och to be fair så var jag väldigt lågflygig och stökigt men inte röd

@RasmusL

Ja e snel hest ja låvar

(nä, men för tusan jag är ganska nöjd med att ha prickat in tre bus redan i R1! Sedan är jag en blödig tönt men så är det bara)

Vinner vi inte? Det är ulvigt att vara pessimist!
Bah. Du vet vilken del av meningen jag syftade på.

Jag är för övrigt inte redo att friskförklara dig än, så vi får se hur det går nästa runda. Att det just nu finns säkrare fingrar att peka på Vimes gör inte att du är ur skottlinjen.

Back