Varulv [WY25] Runda 2

Så det här borde vara den uttömmande misstankelistan, där två namn försvinner varje runda tills både väktaren och Sidd är döda.

@Khan
@Vimes
@Anthrox
@Basenanji
@BiobunkerVII
@Sysp
@Big Mama

Jag kommer inte avskriva Khan misstankar för någon PM-gate, det går att komma runt väldigt enkelt. Och betänk att det var en ulv som påtalade det först, och ulvar ljuger som bekant (även om de tycker det är osportsligt).

Fem i stopp så röstade jag på Antrox, post 487.
Men jag ser inte mitt namn räknas upp i röstverktyget.

Är jag blind eller har inte min röst räknats med?
När du kollar på din post med en röst så ska den bli blåfärgad.
Det betyder att det är en röst på en person som är reggad på det här forumet.

Tex Röst: @fjodorsenuba

Så det här borde vara den uttömmande misstankelistan, där två namn försvinner varje runda tills både väktaren och Sidd är döda.

@Khan
@Vimes
@Anthrox
@Basenanji
@BiobunkerVII
@Sysp
@Big Mama

Jag kommer inte avskriva Khan misstankar för någon PM-gate, det går att komma runt väldigt enkelt. Och betänk att det var en ulv som påtalade det först, och ulvar ljuger som bekant (även om de tycker det är osportsligt).
Rimligt även om jag inte tycker din gröning av Rasmus är helt 100%-ig men han ligger väl mer åt det gröna hållet än flera av oss andra

SJUKA CREDZ TILL BÄZTA BYN!!

Brynolf, Sidd och Stradh 🙏🙏🙏🤩🤩🤩

(Jag suger dock, men vidstår att efter mitt superkassa spel förra spelet var jag tvungen att känna lite hjärta med Hägerstrand!)

Men oj vilken runda ett!

@Sidd goddammit vad kall du var! 😎🔥💪

Ska läsa ikapp de sista posterna som skrevs innan rundan tog slut nu. Men jag tror just nu ändå på att androiderna valde att offra Hägerstrand gör att de var så enormt rädda för kombon väktare-siare.

Ska också bli intressant att titta på vilka som interagerade med Impetigo och Hägerstrand.

Vilka tror du att Sidd siade? varför?
Om jag ska gissa så säger jag mig själv och Impetigo (uppenbarligen är jag egotrippad).

Jag hoppas självfallet på andra spelare. Anledningen till att jag vill att Sidd ska outa är för att jag inte tror så mycket kommer hända tills Sidd gör det. Ingen kommer orka göra några stora gräv i väntan på facit.

Om jag ska gissa så säger jag mig själv och Impetigo (uppenbarligen är jag egotrippad).

Jag hoppas självfallet på andra spelare. Anledningen till att jag vill att Sidd ska outa är för att jag inte tror så mycket kommer hända tills Sidd gör det. Ingen kommer orka göra några stora gräv i väntan på facit.
Ingen you say? Vänta du bara! 😅

Jag håller med @RasmusL här, om @Sidd håller inne på vilka han siat måste droiderna spela med Schrödingers siande i tanken.

Helt oombett svarat jag att jag tror Sidd har siat @Anthrox och @Vimes - vad tror du?
glömde visst halva @RasmusL fråga

Jag tror Sidd siat Vimsan och Anthrox för att han såg de som potentiellt röda. Till skillnad från @Octagonal tror jag inte Sidd vaskat ett siande på den som troligast skulle få eldkastaren

Noterar att @Vimes gör ett räddningsförsök av Hägern i slutet av R1.
Sedan en snajpröst tillbaka när det i princip var klart att Hägern åker. Vimes hur tänkte du där?

Jag tror (läs: hoppas) att Sidd siat mig, och någon mer bråkstake i slutet av förra rundan, för att det blev lite mycket all over the place på fel sidor och så. Kan tänka mig att Sidd tvekade på Stradh iofs också och bommade ett siande där.

Back