Varulv [WY25] Runda 2

Jag tror inte man i testamentet kan utläsa varför han blev mördad, det blir lite som när vi försöker psykoanalysera hur SL tänkte när Impe blev älgen.

Däremot är det ju intressant att läsa tillbaka vad Stratten såg på sen trion - de tre tillsammans är verkligen inte min goto trio av ulvar.

Känns som bra sits nu. VJVS med ett par sianden redan gjorda plus antagligen en dubbel vända till och förhoppningsvis levande väktare.

2-3 androider kvar?

@Octagonal var så jävla het på Högern tidigt så jag har svårt att se logiken i det ulvspelet.

Octa
Sidd
Brynolf

håller jag som gröna, de två sista är bevisat gröna

Ja Octa har ju kört sitt vanliga bybotjur i porslinsbutikspel hela rundan så han är definitivt grön.

Kan tänka mig att Häger hade ett stort mått afk i ulvchatten, varför visst har han kört ett liknande play i en sån situation?

jag har nog missat Khans PM bland alla hundra inlägg, vad är det?
Khan hade under lång tid gjort en nybörjarmiss, det gick att se när han fick PM-notis. Visst var det så? Vi är flera som tror att han hade fått kvick hjälp med detta om han varit i en ulvchatt.

Khan hade under lång tid gjort en nybörjarmiss, det gick att se när han fick PM-notis. Visst var det så? Vi är flera som tror att han hade fått kvick hjälp med detta om han varit i en ulvchatt.
ok inkognito-inställningen
då är jag med

Rasmus går nog att avskriva helt frånvarande misstankar, han la sin röst i ett läge där han likaväl kunnat lägga röst på mig och försökt rädda Häger och ingen hade nog blejmat honom för det.

Isaac och Octa hade nog flyttat vid något tillfälle under kvällen när det framgått att en ulvröst på Häger innebär att Häger förlorar siarduellen. Så de borde vara gröna.

Basse är högaktuell för utröstning som enda spelare som bytte från Häger till någon annan i slutet, och det på väldigt flimsy grund.

Röst: @Basenanji

Fem i stopp så röstade jag på Antrox, post 487.
Men jag ser inte mitt namn räknas upp i röstverktyget.

Är jag blind eller har inte min röst räknats med?

Back