Varulv [WY25] Runda 1

Jag tycker att hon vacklar mellan att ha koll på reglerna och att inte ha koll på saker som hon borde veta om hon hade så bra koll på reglerna som hon verkar.
Att ha koll på vissa saker eller i alla fall gissa ganska rätt, men inte ha koll på allt. Jajamensan det gör jag mig skyldig till hela tiden liksom alla ni andra. När spelregler kommer ut i förväg, som denna gång, så brukar jag förbereda lite tankar. När inga regler kommer ut förrän klockan 8 en måndagsmorgon så kan jag inte delta för mitt jobb tillåter inte det.

Jag visste inte att temat var Alien-filmen men jag förstod att det hade något med rymden att göra. Jag fick veta att Fjodde brukar göra ett spel per år med rymdtema och trodde Weyland kanske var en hänvisning till tidigare varulvsspel. Något som kan vara bra att känna till från er egen interna historia. Nu när ni berättat vilken film vi hamnat i känner jag mig ju lite smådum. Men bara lite faktiskt.

Alla ni som röstar på nån annan än Hägern/Sidd riskerar att vi drevar Xenon.

Jag misstänker att vi hör nu ser ett par spelare som hoppas bli lottade till den rollen.

@fjodorsenuba
Kan byns power-roller lottas till Xenomorfen?

Alla ni som röstar på nån annan än Hägern/Sidd riskerar att vi drevar Xenon.

Jag misstänker att vi hör nu ser ett par spelare som hoppas bli lottade till den rollen.

@fjodorsenuba
Kan byns power-roller lottas till Xenomorfen?
Nyss var du ju orolig för att siaren skulle åka ut när vi drevade någon annan, hur ska du ja det egentligen?

Röst: @Antrox

Vi kan inte riskera att rösta ut en siare och jag har inte hunnit läsa ikapp varför det är Hägern som är sus. Kom igen nu byn, rädda Hägern!

Jättebra hörni. Istället för att rösta ut en ulv ska vi låta bli för att rösta ut Xenomorfen.

Att ni är så många som hänger på. Snälla rara.

Back