Anthrox
Kolludera aldrig acceptans
Tror det skeppet har seglat för länge sen, alla behöver vara ombord för att det ska funkajo jag tror inte vi vinner på att tunna ut gruppen.
Tror det skeppet har seglat för länge sen, alla behöver vara ombord för att det ska funkajo jag tror inte vi vinner på att tunna ut gruppen.
Jag är inte ulv, så så långt är det lugnt iaf.Det är fan illa om Häger och Anthrox är ulvar tillsammans! Då kommer jag se jätteröd ut!
View attachment 27184
jo jag tror inte vi vinner på att tunna ut gruppen.
Alla spel är olika.Kan någon svara på NÄR ett parti med siarclaims duell landade i att byn ska "inte rösta på någon av dem?" .... jag tycker något stinker utedass om det resonemanget.
Jättebra att rösta ut honom då.
när det finns en DTFKan någon svara på NÄR ett parti med siarclaims duell landade i att byn ska "inte rösta på någon av dem?" .... jag tycker något stinker utedass om det resonemanget.
Är det inte brutalt korkat att rösta på den man tror är Xenon? Jag brukar inte kalla folk för korkade, men det här draget är ju bara idiotiskt om du helt ärligt tror att Rasmus är Xenon. Vad tänker du att det ska tjäna till? En markör för framtiden? Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka om det här.
Du har fortfarande chans att ställa dig på rätt sida historienJättebra att rösta ut honom då.
Suck.
Du driver detta v'ääääldigt hårt för att inte Hägern ska synas.... Jag blir mer och mer skeptisk till dig. Detta kombinerat med att inte se att Xenon har bråttom....eller ens hålla med om det.... Nej fan...du luktar barbiedocka....PLASTISAlla spel är olika.
Nej nej nej.när det finns en DTF
Är det inte brutalt korkat att rösta på den man tror är Xenon? Jag brukar inte kalla folk för korkade, men det här draget är ju bara idiotiskt om du helt ärligt tror att Rasmus är Xenon. Vad tänker du att det ska tjäna till? En markör för framtiden? Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka om det här.
Alltså.. jag orkar inte.Du driver detta v'ääääldigt hårt för att inte Hägern ska synas.... Jag blir mer och mer skeptisk till dig. Detta kombinerat med att inte se att Xenon har bråttom....eller ens hålla med om det.... Nej fan...du luktar barbiedocka....PLASTIS
Sojm vi ändå inte kan sia....när det finns en DTF