Wu-Tang Clan - BIDRAG

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,581
Location
Göteborg
Och där stänger fönstret för inlämning av bidrag.

Imponerande samling bidrag må jag säga, och att så många lämnade in ett bidrag överhuvudtaget!

Det var en majoritet av tävlande som röstade för min föreslagna ändring så jag tar itu med detta imorgon.


Men alltså, tusen tack alla ni som bidrog. Jag har inte helt läst igenom allt ännu men av det jag läst är det sjukt coola grejer!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Aj fasen, jag trodde jag hade till midnatt på mig, men å andra sidan hade jag inte börjat. Så "Onda gärningar" ett Montsegeurhack där man spelar fyra homosexulla män i koncentrationsläger och som (för dom som överlever så långt) avslutas med frågan om man vill förneka sin sexualitet eller föras över till ett fängelse får helt enkelt sparas till en annan tävling.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,617
Location
Göteborg
Jag suger. Mitt bidrag är ca 40% färdigt, men för att hedra den här fina utmaningen och för att visa att jag åtminstone har börjat tänka ut ett koncept så lägger jag upp en skiss. Jag har lyssnat på låten massa gpnger, jag har kollat upp massa texttolkningar online och funderat massvis.

Tanken är helt enkelt att rp ska "krossa motståndar som har för stora egon" genom en cool fajt i en gammal bilfabrik. Hest ska man ha asfräcka golvplaner i tre våningar Bottenvåning, våning 1 och Takvåning som man klistrar upp på kartong och sugrör=voilá cool tredimensionell fajt!

Ledsen att jag inte kom längre. Om jag får ca 10 000 backare som alla lägger minst 500 euro var kanske jag gör färdigt allt.

Men absolut inga jäkla stretchgoals

Tack @Ape of Wrath för att jag fick en fin låt av dig!

/B-man
Jag öppnade detta och hade av någon anledning för mig att det var @Björn den godes bidrag, vilket gjorde det lätt surrealistiskt. BDG skriver ett äventyr till D20 Modern? I vilket fall som helst så är det sanslöst roligt om man kan japanska. :gremgrin:
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,581
Location
Göteborg

Jag tror jag lyckades skapa en poll nu!
Hjälp mig gärna och kolla så länkarna går till rätt post med rätt bidrag.
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Nu kommer mitt bidrag, ett äventyr till Neotech Edge

The king heard voices
Det finns en ny streamer i Megadishu, Somalias huvudstad. Han heter Ghost Face Killer och har skaffat agogo följare, främst bland teens. Ca. två dagar i veckan livestreamer han när han fraggar en oogie. Alltid ett skott, mitt emellan ögonen. Tittarna älskar det! Nu måste ni ge er egen streamingkanal en boost! Avslöja vem Ghost Face Killer är! Men glöm inte att även underhålla tittarna, skapa memes och gör shoutouts!
Bästa scenariot till Neotech ever!
Fan vad bra.
 
Top