Wu-Tang Clan - BIDRAG

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Mitt bidrag har växt till sig lite mer än vad jag från början tänkte mig, så det kommer nog lite längre fram. Förvänta er cyberpunk, mord och onda influencers 😁
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,617
Location
Göteborg
Jag avskyr ju engelska, men blev tvungen att skriva mitt bidrag på det förhatliga språket av fonetiska anledningar. :gremfrown:

Three Wais of Wudang Shan
In the mists of Hunan, on the slopes of the shan, the Three Wise of Wudang hear wails in the night. Wails of fright, cries, loud, but out of sight. As they descend the slopes, clutching tight their staffs, they see the frightful sight of blood, the fresh corpses after a fight near the river. But all are dead. No, not quite! They can hear wailing of children, assailing their ears, a haunting cry like “Wai wai wai”. Among the corpses, three children catch their eyes, and after their ailing cries they name them all “Wai”s.

Edit: Redigerade typ tio gånger.
Edit igen: Gjorde det könsneutralt.
 

Attachments

Last edited:

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Jag avskyr ju engelska, men blev tvungen att skriva mitt bidrag på det förhatliga språket av fonetiska anledningar. :gremfrown:

Three Wais of Wudang Shan
In the mists of Hunan, on the slopes of the shan, the Three Wise of Wudang hear wails in the night. Wails of fright, cries, loud, but out of sight. As they descend the slopes, clutching tight their staffs, they see the frightful sight of blood, the fresh corpses after a fight near the river. But all are dead. No, not quite! They can hear wailing of children, assailing their ears, a haunting cry like “Wai wai wai”. Among the corpses, three children catch their eyes, and after their ailing cries they name them all “Wai”s.
Så snygga symboler:love:
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,058
Location
Stockholm
Jag avskyr ju engelska, men blev tvungen att skriva mitt bidrag på det förhatliga språket av fonetiska anledningar. :gremfrown:

Three Wais of Wudang Shan
In the mists of Hunan, on the slopes of the shan, the Three Wise of Wudang hear wails in the night. Wails of fright, cries, loud, but out of sight. As they descend the slopes, clutching tight their staffs, they see the frightful sight of blood, the fresh corpses after a fight near the river. But all are dead. No, not quite! They can hear wailing of children, assailing their ears, a haunting cry like “Wai wai wai”. Among the corpses, three children catch their eyes, and after their ailing cries they name them all “Wai”s.
Har inte hunnit läsa den men måste säga att jag e impad på arbetet du har lagt ner på designen
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,617
Location
Göteborg
Stiligt! En blir faktiskt rejält sugen att spela!!!
Jag vet inte hur väl det fungerar, men jag är rätt nöjd med att ha fått in färdigheter, skada, svårighetsgrader, "ja, men"-resultat, dödsslag, hjälpslag, erfarenhet, en satsningsfunktion och tre olika karaktärsgestaltningsmekanismer i ett och samma tärningsslag utan siffervärden på rollpersonerna! :gremgrin:
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
Jag vet inte hur väl det fungerar, men jag är rätt nöjd med att ha fått in färdigheter, skada, svårighetsgrader, "ja, men"-resultat, dödsslag, hjälpslag, erfarenhet, en satsningsfunktion och tre olika karaktärsgestaltningsmekanismer i ett och samma tärningsslag utan siffervärden på rollpersonerna! :gremgrin:
Yeah, sjukt snyggt! Och utöver det väldigt mycket stämning och känsla!!
 

soda

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
311
Här är mitt bidrag, Monumentet, någon sorts intermezzo eller miniäventyr till MÖRK BORG. Låttexten till The Monument var väl kanske inte den bästa kakan att plocka russin ur till just detta projekt. Men det funkade!

Min dator med all mer avancerad programvara kraschade tidigt i processen vilket har lagt en sardin på min stämning... Jag hade tänkt att ha bilder och kartor och skit, men samtidigt är det bara onödigt krafs, så kanske är det en vinst för mänskligheten. Speltestat? Nja. Nyskapande? Nja. Men kul utmaning, tack @Ape of Wrath!
 

Attachments

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Här är mitt bidrag, Monumentet, någon sorts intermezzo eller miniäventyr till MÖRK BORG. Låttexten till The Monument var väl kanske inte den bästa kakan att plocka russin ur till just detta projekt. Men det funkade!
Verkligen ett Mörk Borgigt äventyr! Supercoolt! 😊😊👍👍
 
Top