Nekromanti WRNU på Steam.

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,372
Location
Helsingborg
Recca said:
krank said:
Cybot said:
Borderlands?
Har fått intrycket av att det har lite för mycket humor och för lite intressant story för min smak.

Men mest faller det nog på brist på tid. Speltid har jag generellt på kort varsel, och dessutom korta vändor. Då blir det lättare att dra igång något litet singleplayerspel...
För att inte tala om genus. Snackar om Borderlands 2 nu. Spelat igenom det två gånger och klichéerna haglar. Billiga plotverktyg hela tiden. Enda räddningen är den fantastiska Tiny Tina. :gremsmile:
Vad är det för fel på Lilith, Maya och Patricia Tannis?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Cybot said:
Recca said:
krank said:
Cybot said:
Borderlands?
Har fått intrycket av att det har lite för mycket humor och för lite intressant story för min smak.

Men mest faller det nog på brist på tid. Speltid har jag generellt på kort varsel, och dessutom korta vändor. Då blir det lättare att dra igång något litet singleplayerspel...
För att inte tala om genus. Snackar om Borderlands 2 nu. Spelat igenom det två gånger och klichéerna haglar. Billiga plotverktyg hela tiden. Enda räddningen är den fantastiska Tiny Tina. :gremsmile:
Vad är det för fel på Lilith, Maya och Patricia Tannis?
Kan vi snälla låta bli att ta en diskussion om detta? för eller senare kommer någon säga "din mamma", "jaha, men durå!?" eller "Vänta.. Det var inte 95.. Det var ju 97"
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Cybot said:
Recca said:
krank said:
Cybot said:
Borderlands?
Har fått intrycket av att det har lite för mycket humor och för lite intressant story för min smak.

Men mest faller det nog på brist på tid. Speltid har jag generellt på kort varsel, och dessutom korta vändor. Då blir det lättare att dra igång något litet singleplayerspel...
För att inte tala om genus. Snackar om Borderlands 2 nu. Spelat igenom det två gånger och klichéerna haglar. Billiga plotverktyg hela tiden. Enda räddningen är den fantastiska Tiny Tina. :gremsmile:
Vad är det för fel på Lilith, Maya och Patricia Tannis?
Patricia Tannis är okay. Lilith är väl okay med modifikation. Och vid första anblick så ger Maya ett okay intryck. Men inte mer än så. Det är inga normer som utmanas när det gäller de här karaktärerna, enligt mig.

Men det jag mest tänker på när jag tänker på Borderlands 2 i kombination med dåligt genus är Angel. Jag orkar inte förklara varför men om du är en person som inte tycker att Anita Sarkeesian säger vettiga grejer så skulle det inte spela någon roll vad jag sa iaf.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
krank said:
Eller om ni spelar X-com och har den där "infected"-badgen man bara kan få genom att spela mot någon som har den, eller hur det nu var.
Jag har den, så vi kan ta ett parti nån gång. :gremsmile:
 
Top