Nekromanti WRNU på Steam.

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Vi börjar bli rätt många som lirar Civ på Steam till och från. För att underlätta logistiken kring det hela skapade jag gruppen rollspel.nu, som man kan gå med i om man vill. (Om ingen är intresserad tar jag helt enkelt bort gruppen.) Adressen är:
http://steamcommunity.com/groups/wrnu
Just nu är det bara jag som är admin, men om admin/moderatorfolk från wrnu vill ha den statusen får de gärna ta över den från mig. Maybe overstepping my boundaries a bit here, tänkte mest att det skulle vara en bra grej att ha tillgänglig. I värsta fall får jag väl ta bort gruppen (döpa om den går inte), om det bedöms som nödvändigt.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,621
Location
Huddinge
jag har gått med!
jätte kul initiativ.

//Lukas som heter Lavalampa på steam
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Jag sitter på jobbet och kan inte komma åt steam.

När jag kommer till datorn ikväll kommer alla hunnit gå med. Jag ville gå med i gruppen innan det var coolt att göra det juuuuuuuu! :-/

*går och gråter hipster-tårar*
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,621
Location
Huddinge
Max Raven said:
Det var aldrig coolt att gå med i gruppen, LJSLarsson. :gremsmile:
Bra ide, ljug så att LJSLarsson inte känner sig lika ledsen för att han missa det.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Det var så länge sen jag loggade in, loggar in automatiskt när jag startar datorn, så jag kan inte mina inlogg-uppgifter utantill.

Så kan ni skicka en inbjudan över steam vore det trevligt.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Om du går in på Communityfliken så kan du där välja att söka på groups. Om du söker på rollspel.nu så hittar du gruppen och kan ansluta dig.
 

Jarl

Hero
Joined
17 Sep 2003
Messages
1,784
Jag gick med även att jag aldrig kommer spela Civ :gremsmile:
Men om nån vill lira något FPS så kan man hojta till.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
Jag gick med, men räkna inte med att jag kommer vilja spela något; gillar inte multiplayer =) Eller visst, något schysst coopspel om vi hittar sätt att snacka (skype) kanske kan funka...

Eller om ni spelar X-com och har den där "infected"-badgen man bara kan få genom att spela mot någon som har den, eller hur det nu var.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,350
Location
Helsingborg
krank said:
Jag gick med, men räkna inte med att jag kommer vilja spela något; gillar inte multiplayer =) Eller visst, något schysst coopspel om vi hittar sätt att snacka (skype) kanske kan funka...
Borderlands?

P.S: Mumble brukar väl funka för voicecom?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
Cybot said:
Borderlands?
Har fått intrycket av att det har lite för mycket humor och för lite intressant story för min smak.

Men mest faller det nog på brist på tid. Speltid har jag generellt på kort varsel, och dessutom korta vändor. Då blir det lättare att dra igång något litet singleplayerspel...
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Monaco. Monaco låter perfekt för dig. Snabba omgångar, men sjukt roliga - speciellt om man kan snacka med varandra på nåt sätt.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
krank said:
Cybot said:
Borderlands?
Har fått intrycket av att det har lite för mycket humor och för lite intressant story för min smak.

Men mest faller det nog på brist på tid. Speltid har jag generellt på kort varsel, och dessutom korta vändor. Då blir det lättare att dra igång något litet singleplayerspel...
För att inte tala om genus. Snackar om Borderlands 2 nu. Spelat igenom det två gånger och klichéerna haglar. Billiga plotverktyg hela tiden. Enda räddningen är den fantastiska Tiny Tina. :gremsmile:
 
Top