WRNU WRNU 24 år idag!

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
För er som inte var med på den tiden så fyller WRNU 24 år idag.

Själv hade jag inget konto från början utan läste mest bara alla rollspelsnyheter eller tittade retroaktivt på live-sändningarna från Snökon 2000 för att se om jag var med på bild.

För övrigt anser jag att vi borde göra något roligt och spännande till 25-årsjubileumet nästa år.

EDIT: Grattis WRNU, må de kommande 24 åren vara minst lika bra.
 
Last edited:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
I internet tid så är forumet ungefär lika gammalt som dinosaurierna skillnaden är att vi inte är utdöda och fortsätter trivas. Tack till alla som engagerat sig i forumet på alla dess olika sätt med undantag för troll och andra otyg. Och jag hoppas att ingen av oss är kvar när forumet väl följer dinosaurierna öde.
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,835
Location
Off grid
Vad hände med Gardener? Minns att jag träffade honom på en WRNU pub men han verkar inte ha varit aktiv på forumet sen 2011 även om kontot är kvar?

:t6b-2: :t6r-5:
//EvilSpook
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,449
Location
Stockholm
Vad hände med Gardener? Minns att jag träffade honom på en WRNU pub men han verkar inte ha varit aktiv på forumet sen 2011 även om kontot är kvar?

:t6b-2: :t6r-5:
//EvilSpook
Träffade honom för några veckor sen. Han håller på med andra projekt. :)

Glöden falnade helt enkelt.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,710
Location
Göteborg
Bra jobbat, till de som bidragit till alla bra diskussioner, men kanske framförallt till alla moderatorer och administratörer. Ni ska veta att vi är sjukt tacksamma för ert arbete. Grattis, WRNU! :birthday::zeppelinare:
 
Top