Willow - Tv-serien

Bifur

Veteran
(Tyckte att den såg sådär ut, men man ska inte döma alltför hårt från trailer.)
Nåja, lite ojämn, men absolut viss kostym såg väldigt "lajvig" ut. Fast för min del har jag verkligen helt andra förväntningar på Willow. Tonträff är allt för den, kan den hitta samma lättsamma charmiga anslag som filmen kommer den komma undan med mycket i övrigt.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Eftersom tråden om Rings of Power kändes som fel plats för att diskutera Willow-tv-serien bröt jag ut det till en ny tråd.

Edit: Sedan upptäckte jag att det fanns en gammal tråd, och flyttade inläggen dit.

Last edited:

JohanL

Swashbuckler
Nåja, lite ojämn, men absolut viss kostym såg väldigt "lajvig" ut. Fast för min del har jag verkligen helt andra förväntningar på Willow. Tonträff är allt för den, kan den hitta samma lättsamma charmiga anslag som filmen kommer den komma undan med mycket i övrigt.
Vad gäller Willow kan man svårligen irritera sig över hur den förhåller sig till källmaterialet, i alla fall. Men jag försökte se om originalet men fixade det inte på grund av specialeffekterna.

Franz

Swashbuckler
Jag är riktigt pepp! Det verkar röra sig om en ensemble-historia och jag älskar sådana!