Nekromanti WESTERN Warulv - Game Over - Alla får posta

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Re: Blandade tankar från SL

det halverar den tid jag trodde jag skulle få vänta.
så jag är glad
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Blandade tankar från SL

DoD - 2008-11-05
CoC - 2009-04-28
Star Wars - 2009-08-31
Mutant - 2010-03-01
Western - 2010-10-28

Så en gång i halvåret verkade stämma rätt bra. :gremsmile:

Jag tror både deltagare och forumet i övrigt mår bra av lite väntetid (6 månader är dock inte lite för den delen...) mellan omgångarna.
 

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Re: Blandade tankar från SL

Feuflux said:
Jag tror både deltagare och forumet i övrigt mår bra av lite väntetid (6 månader är dock inte lite för den delen...) mellan omgångarna.
Jag funderar i och för sig på att hålla i ett varulvsspel och då handlar det väl snarare om veckor än månader att vänta (undrar om det är dumt eller bra att dra igång ett i december i och med jul och dylikt?) :gremsmile:

Följde förresten också den här omgången. Liksom Rising gillade jag assistentpusslet.

Däremot tycker jag inte att du ska gå in och kommentera flufftext som du gjorde i detta spel (när du sa att dödssätten inte var relevanta). Jag minns inte vem det var som sa det, men jag uppfattade det också som att det var att knäcka en bra spekulation eller plan.

Kul med så många nya spelare också. De gamla börjar man få koll på och jag hade ringat in Lindenius redan runda ett som möjlig varulv och Vicotnik var jag lite fundersam kring också. NilsH däremot hade jag som i princip tokgrön.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Blandade tankar från SL

Jag funderar i och för sig på att hålla i ett varulvsspel och då handlar det väl snarare om veckor än månader att vänta (undrar om det är dumt eller bra att dra igång ett i december i och med jul och dylikt?)

Kul! Ja jag menar inte att du måste vänta i 3 månader eller så, utan mer att det som Halvtand nu försöker göra, att starta ett spel i anslutningen till ett avslutat varulvsspel, är väldigt svårt. Att ha ett spel runt jul/nyår är väldigt dumt från min synvinkel iaf, då jag inte har några planer på att besöka forumet 23-27 december t.ex. Annars skulle det vara jätteskoj att testa att vara spelare.

Kul med så många nya spelare också.

Ja det var väldigt kul.
 
Top