Nekromanti Vinterskogens hemlighet

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
Tja... (OT)

...kommer du till Forumträffen på lördag så är i alla fall jag där.

Annars ser väl rollspelsmakare ut som folk i allmänhet... inga fotomodeller precis, något till åren (alltså över 30, ;-). Såvitt jag minns har jag aldrig nånsin sett Åke i militärbyxor, och Sjöberg är inte skinhead.

Själv undrar folk ofta om jag är musiker, eller gitarrist i nått rockband (jag liknar tydligen basisten i Pine Forest Chrunch en smula). När jag svarar "nä, jag spelar inte något instrument" konstaterar de "aha, du är trummis!".

Magnus



Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Re: Tja... (OT)

Okej Magnus, hur mycket får jag om jag inte lägger upp bilderna från vår julfest ;-). Skämt åsido, när var egentligen forumträffen?

/Peter
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
Kul...

...anpassning av mitt material. Stämningsfullt och med glimten i ögat. Jag tyckte den kändes mer DoD6 än mitt original (Den Svarta Handen), som skrevs till DoD91.

Heder åt författaren för att han angav mitt namn i slutet av texten.

M.

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
HAHAHAHA!!!! (OOT)

Faktum är att jag inte finns med på några bilder från Houdinis julfest (där jag och Peter tillbringar våra dagar, alltså vårt jobb).

Forumträffen är på lördag 3 februari har jag för mig. Så det är ingen brådska.

M.

OOT = Otroligt Off Topic

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 

Weatherman

Hero
Joined
25 Jul 2000
Messages
845
Location
Leksand, Dalarna
Re: Tja... (OT)

Hähä.

Av någon anledning tänker jag mig alltid dig med lång rock, crew-cut, amerikaniserat utseende och pistol. Lite häftigare än de andras kanske... Kan ha att göra med det första jag läste av dig var "Hårda Bud" där en sådan typ är på försättsbladet. Kul äventyr btw.

Tack för svaren (även om Sveriges rollspelskonstuktörer fortfarande har läskiga utseenden i min hjärna!). Men Sjöberg M Å S T E vara blek med insjukna ögen, ingen som lever i dagsljus kan pilla ihop sådana sjuka tingestar som bär hans signatur!

Ha så kul på den däringa forumträffen.

/weatherman - en fin kille, innerst inne
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re:Lovsång

Nedan lämnas utrymme till var och en att sjunga sin alldeles egna lovsång till Magnus Sete.

Börja!














Sluta!

;-)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 
Top