Vilket verks avslutning i förtid hade gjort dig ledsnats

Mindhunter, ja…

Alltså jag vet inte. Jag tror att två saker liksom arbetade för att bota mig från den här specifika sortens ledsenhet:

1) Inget kommer göra mig mer besviken än jag blev över att Carnévale inte fick fortsätta.
2) I och med Heroes fick jag se hur dåligt det kan bli när något riktigt bra får fortsätta längre än vad de egentligen hade idéer till från början.

Mindhunter, ja…

Alltså jag vet inte. Jag tror att två saker liksom arbetade för att bota mig från den här specifika sortens ledsenhet:

1) Inget kommer göra mig mer besviken än jag blev över att Carnévale inte fick fortsätta.
2) I och med Heroes fick jag se hur dåligt det kan bli när något riktigt bra får fortsätta längre än vad de egentligen hade idéer till från början.

Det här är 2 jättestarka poänger. På någon nivå ser jag hellre att något bara slutar mitt i än att det blir dåligt.

Last edited:
Att Louis Masterson (Kjell Hallbing) avbröt sin Clay Allison-pocketserie p.g.a. en konflikt med sitt förlag gjorde mig frustrerad i min ungdom...
Minns att handlingen hade något western teama som utspelade sig i Mexico innehållande tjurfäktning m.m.

Att Louis Masterson (Kjell Hallbing) avbröt sin Clay Allison-pocketserie p.g.a. en konflikt med sitt förlag gjorde mig frustrerad i min ungdom...
Minns att handlingen hade något western teama som utspelade sig i Mexico innehållande tjurfäktning m.m.
Nu har det blandats ihop lite här. Clay Allison-serien (mer känd som Sexy Western) skrevs av Bengt-Åke Cras under pseudonymen William Marvin Jr. medan Kjell Hallbing (Louis Masterson) är mer (o)känd för Morgan Kane-serien.

Mvh Skräpkulturskonnässören. 😉

Jericho sved lite väl mycket.
Relationsdrama och relevant geopolitisk diskurs inramat i apokalyps och överlevnad som borde fått ett värdigare avslut än typ 2 avsnitt av fort-som-fan-nu-innan-filmrullen-tar-slut i stil med Firefly´s Serenity.
Det är väl typ serien som fick mig att sluta hajpas kring film och serier, precis som Age of Conan tog död på mitt fanboiande vad gäller mmo-genren.

Därför kommer jag inte på nått annat än att det vore jäkligt surt om en del YT-kreatörers kanaler skulle försvinna genom att Google eller skaparen själv tar bort dom. Jag är väl uppe på typ 3 kanaler vars videos är helt borta numera, det är supertrist.
Numera samlar jag mina favoriter på disk här hemma för att undvika mediadöden som kan komma när som helst.

Back