Vilket rollspelsäventyr hör till bilden?

nu har jag fuskat och vet svaret - den var fan inte lätt Basse!
Alltså det är en skräck-klassiker måste man säga så jag…tycker nog att det är ok svårighetsgrad.

Spåren/stigarna leder nog rätt till slut!

Sedan är det kul att Clark Ashton Smith stavade monstret som spelar huvudrollen i äventyret på lite olika sätt, t ex Zothaqquah.

Behöver ni mer hjälp får ni be @Oldtimer eller @Magnus Seter om hjälp. @krank s vidareutveckling av spelet är nog för modernt?

Alltså det är en skräck-klassiker måste man säga så jag…tycker nog att det är ok svårighetsgrad.

Sedan är det kul att Clark Ashton Smith stavade monstret som spelar huvudrollen i äventyret på lite olika sätt, t ex Zothaqquah.

Behöver ni mer hjälp får ni be @Oldtimer eller @Magnus Seter om hjälp. @krank s vidareutveckling av spelet är nog för modernt?
The Trail of Tsathoggua?

nu blev det ju å andra sidan väldigt lätt Basse!
Va fan finns det liksom inget mellanting? 😉

Last edited:
Då kör vi på denna:

1784061491147.png
Och två ledtrådar....

Ledtråd 1: Det var etrt konventsäventyr från början
Ledtråd 2: RAL 1021

Back