Nekromanti Vilket magindex har ni?

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Re: Det teoretiska Penisindexet

Alla typer av mättningar av snoppar är i mina ögon onda, eftersom de skapar komplex och massa oro om det
Hehe, sexualkomplex är ju bland det roligaste som finns. I synnerhet när någon från ena sidan av könsslagfältet tror att deras nekande p.g.a storlek ger dem något sorts övertag, när båda sidor egentligen har varandra "by the balls" så att säga. Båda sidor har precis lika förnedrande och vitsiga comebacks och kommentarer att använda på varandra att det egentligen är lönlöst att ens försöka.

Såhär kan det se ut, tjej säger till kille att hans penis är för liten (ibland för att de faktiskt tycker det, ibland för att de vill såra honom av olika skäl). Kille kan i detta läge vara precis lika "sårande" och hävda att tjejs bröst är för små eller att de har formen av ett par babiantuttar. Eller så börjas det i omvänd ordning, kille säger något dumt först och tjej svarar.

Striden tar liksom ut sig själv helt och hållet, och egentligen så kan någon skrika vad som helst utan att man behöver få komplex för det, bara man har en gnutta självironi.

Ett praktexempel på självironi och dräplig comeback är detta: jag läste nånstans om någon tydligen känd kille som tydligen inte var särskilt "välhängd", och då hade någon tjej som sett den (hur nu det gick till) sagt: "Haha, vem tänkte du tillfredsställa med den DÄR", killen svarade då: "Mig själv..." Tyvärr minns jag inte vad personen ifråga hette, men där har vi ett totalt komplexdödande svar. Tänk vad lite komplex vi skulle lida av om mätandet kunde sluta och man kunde dra fram lite humor och självironi istället.

Men som sagt, det är det som gör det sexualsociala spelet så roligt att titta på utifrån (vilket jag gör). Folk är så neurotiska och osäkra på sig själva att det är skrattretande. Och beteendet som följer detta är fan ännu roligare. XD

//Coffe_Kanon - who dearly laugs at his fellow man AND woman, and MOST OF ALL at himself
 
Top