Nekromanti Vilket magindex har ni?

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Okej, igår satt blandannat Snigel, Yassilus, Dimfrost hos mig och drack och smidde planer för världsherravälde, då ett sidospår dök upp. Vi började intressera oss för hur stora skillnader folk hade mellan sina magar när de var utspända och indragna, alltså vilket magindex de hade som vi valde att kalla det. Jag vägrade igår vara med i tävlingen för att jag är en tjockis, men för att vara ett gott exempel så använder jag ändå mig själv som exempel nu.

Först ställer man sig upp, sedan fattar man måttbandet med båda händerna, efter detta bör man placera måttbandet runt midjan(precis över navlen) och avläsa vilken siffra måttbandet möts på. Detta gör man först med indragen mage och sedan med utdragen mage.

Jag fick siffrorna 82 för indragen, och 88 för utspärrad. Det gör att mitt Magindex ligger på 6cm, ett hyfsat värdelöst resultat.

Men jag är mest intresserad över vad ni har för magindex, så fatta måttbanden och börja forska!
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
20 cm

68-88.

Är det här som med konditionsträningen och pulsen, att det är bra att ha så stor skillnad som möjligt?

Dewil
 

Olle Linge

Snigel
Joined
23 Oct 2003
Messages
2,882
Location
北極東邊
Rätt ska vara rätt!

Alltså, ska det göras, ska det ju faktiskt göras ordentligt. Till skillnad från vad den vilsekomne Rävnos säger, är det den procentuella ökningen som är det intressanta. Alltså (U-I)/I där U är magen Ute och i är magen Inne.

När vi mätte hade jag 72 och 94, vilket ger mig ett magindex 31 %, vilket betyder att jag är bättre än Rävnos! Tyvärr får jag spö av Dewil med en ynka procentenhet. Lessen hest.
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Re: Rätt ska vara rätt!

tsss, magindex är ingen exakt vetenskap, att det är sådär man bör göra är något som vetenskapsmännen tvistar om i detta nu!

Jag tänker inte tåla att du kommer hit och sprider din magindexpropaganda!

\Rävnos som går på defensiven
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Jag har 71-78 och det ger väl typ 9 %. Dåligt. Däremot är jag mager hest så det löser sig nog ändå. Jag dör först när svälten kommer.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
indragen: 86
utspärrad: 101


Jag är för trött för att räkna ut procenten just nu...
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Allt för vetenskapen

Indragen 88
Uppblåst 96

Normalmåttet låg på 92-93 så jag kan inte blåsa upp mig särskilt mycket tydligen.
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
102 resp. 112.

Första reflektionen: fan vad fet jag är!

Andra reflektionen: mitt magindex är patetiskt lågt.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,731
U: 126
I: 108
Differens: 18cm
Magindex: 16,6666666666667%
 

Sanjuro

Warrior
Joined
12 Mar 2003
Messages
298
Location
Luleå
Tjockisar på WRNU, förenen eder!

Nu har jag och DeBracy trätt fram med våra väl tilltagna omkretsar - är det så att vi har mest pondus (är fetast) på wrnu? Bjuder ni inte upp till mer dans än såhär?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Tjockisar på WRNU, förenen eder!

Sorry, jag kan inte åstadkomma mer än 80–96 (dvs. magindex 20 %).
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Okej, vi gör väl det på snigelssätt då, 7% [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jag fick mäta om nu och då fick jag 68--78, ungefär, men jag har för mig att det var andra siffror i lördags. Av någon anledning är emellertid minnet en aning suddigt.


/Dimfrost
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
55 indragen, 71 utspärrad... man what? Jag kan inte ha mätt rätt.

... jag hade mätt rätt.

Mitt magindex är 16 cm. En ökning med 29%, om min trötta överslagsräkning fungerade. Annars har jag fel och får skämmas för evigt.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,520
Location
Helsingborg
Nu har jag inte tränat på ett halvår och har valkar på ställen jag aldrig har haft tidigare (men ser fortfarande smal ut). Det skulle vara intressant att återkomma till tråden om ett halvår, när jag har tränat upp mig. Nu har jag liksom problem med att komma i vissa av mina jeans. Problemet i detta fall består av att jag inte kommer i dem alls. :gremsmile:

80, 90 hade jag men då har jag inte ätit på hela dagen. 12% i skillnad.

Efter att ha käkat frukost (och åtta timmar tidigare smällt i mig tre stora och hemmalagade hamburgare) så har jag måtten 82, 93 vilket visar på ... 12% i skillnad. :gremtongue:

så fatta måttbanden och börja forska!
/Han som använde ett skärp och sedan linjal
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
Ja, det ska det.

När vi mätte hade jag 72 och 94, vilket ger mig ett magindex 31 %, vilket betyder att jag är bättre än Rävnos! Tyvärr får jag spö av Dewil med en ynka procentenhet. Lessen hest.
Fast i och med att jag har (88-68)/68 så blir det ju bara 29 % (0.2941...) vilket är sämre än ditt 31 % (0,30555555...). Det är jag som får spö av dig med en dryg procentenhet!

Dewil
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Jag har inte den "blekfetaste" (om ni ursäkta uttrycket :gremgrin:) aning just nu. Måttbandet är hemma och jag är öhm "här". Men jag kan kolla lite senare.

Finns det ett "penisindex" också? Typ hur stor skillnaden är mellan slakt och erigerat tillstånd. Ska man uppge dessa tal också? Är man symmetrisk om ens magindex är samma som ens penisindex.

Nu fick ni nåt att (again, om ni ursäktar uttrycket) "suga på". :gremgrin:

//Coffe_Kanon - inte här hela veckan, så get me while you can!
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Det teoretiska Penisindexet

Om jag hade haft samma index på penis som på mage hade jag blivit mkt ledsen iaf :gremsmile:

Jag har faktiskt ingen aning om hur stor snitt slak penis är, men vi säger för teorins skull att den är 9 cm lång. Med mitt magindex på 7% så skulle det innebära att jag i commandoläge hade 9.63 cm att fäktas med. Vilket iof inte hade varit världens undergång, man tar det man har liksom. Men att ha en ökning på lite mer än en halv cm känns lite tråkigt :/

Antar att jag är porrskadad, men när jag blir upphetsad vill jag helst att det ska märkas på andra sätt än att Rigor Mortis kickar in. Ju större skillnaden blir på kuken desto mer imponerande verkar den ju är min filosofi.

Så om jag skulle sluta på 9.63 cm hade jag hellre haft 2cm att börja med och ett index på typ 450% eller vad det nu blir.

Snackade med min sambo om det nu också och hon delade min teori, det är skillnaden som är upphetsande och inte slutprodukten, så alltså vill man ha ett stort penisindex om man vill leka stud.

Så egentligen passar magindex, bättre som penisindex. Men oandra sidan inte. Alla typer av mättningar av snoppar är i mina ögon onda, eftersom de skapar komplex och massa oro om det. Hängde ett tag på Helgons forum för sex och det kändes som varannan tråd handlade om snoppstorlek eller Analsex. Så jag tycker iaf att vi konstaterar att mkt Penisindex är bra, men lite är också bra och alla har fina snoppar. Och sedan pratar vi aldrig mer om det!

\Marcus som har sjukttråkigt när han är sjuk.
 
Top