Den senaste i kategorin "feel good" måste vara Ted Lasso på Apple+.
På ett bakvänt sätt är också Afterlife feelgood. Den finns på Netflix.
Impro-showen Whose Line Is It Anyways (amerikanska) och Taskmaster (engelska och den nya zeeländska är dom bästa) är saker jag tittar på när jag vill bli glad och underhållen.
Det här är bra grejer! (Men jag har nog tittat lite för mycket så det funkar inte lika bra längre.)Impro-showen Whose Line Is It Anyways (amerikanska)
Jag har nog sett varje avsnitt tre gånger var, men inte från dom nya WLIIA när Aisha Tyler är programvärd. Där har jag en hel backlog att beta av en regnig dag.Det här är bra grejer! (Men jag har nog tittat lite för mycket så det funkar inte lika bra längre.)
Jag vet inte om det är comfort-tv eller inte men om jag inte orkar bestämma mig för vad jag vill kolla på slår jag på Sjuan. Ja, gammal hederlig linjär tv alltså. På denna kanalen är det nästan bara avslappande program, folk som köper hus på någon solig ö, Grand Designs, Återskaparna England eller Trädgårdsmästarna. Visst ibland är det något man inte vill se men oftast är det bara att luta sig tillbaka och slötitta.
Då är vi i samma lag. Skulle det bli lite för enformigt kan man ju alltid kolla på något rafflande avsnitt av American Pickers på 9:an.Jag vet inte om det är comfort-tv eller inte men om jag inte orkar bestämma mig för vad jag vill kolla på slår jag på Sjuan. Ja, gammal hederlig linjär tv alltså. På denna kanalen är det nästan bara avslappande program, folk som köper hus på någon solig ö, Grand Designs, Återskaparna England eller Trädgårdsmästarna. Visst ibland är det något man inte vill se men oftast är det bara att luta sig tillbaka och slötitta.