Jag är också förvånad över det.Hade aldrig kunnat tänkt att Trudvang låg så högt upp på listan till exempel.
Om jag inte missuppfattat gjorde Äventyrsspel ett sent försök att knyta ihop Chronopia med Ereb Altor. Något om två kontinenter på var sin sida av samma klot. Det försöket föll som jag förstått det inte i god jord.Lite off-topic, men jag hade fått för mig att Chronopia var en del av Ereb Altor. Eller är det en separat del i Äventyrsspels multiversum?
Före 16.00 igår hade det nog inte gjort detJag är också förvånad över det.
Den är ju som jag påpekade tidigare ingen befintlig DoD-värld men visst, jag lägger till den.In med Magnamund!
Lone Wolf—Adventures in Magnamund, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/project...ntures-in-magnamund?ref=android_project_shareDen är ju som jag påpekade tidigare ingen befintlig DoD-värld men visst, jag lägger till den.
Jo, det där känner jag till men inga av böckerna finns väl inte ute ännu?Lone Wolf—Adventures in Magnamund, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/project...ntures-in-magnamund?ref=android_project_share
Men snart. Och en del av världarna har inte haft material i tryck på 30 år… Sen fanns ju Midgård som spelbar värld via Sagan om Ringens EDD-tillägg?Jo, det där känner jag till men inga av böckerna finns väl inte ute ännu?
Midgård är inte relevant att ta med tycker jag. Jih-Pun känns som en fotnot i historien men visst, jag kan lägga till den om du vill?Midgård ... Jih-Pun
Det gäller ju Trudvang medJo, det där känner jag till men inga av böckerna finns väl inte ute ännu?
Och i princiiiip Ereb med.Det gäller ju Trudvang med![]()
Förvisso, fast jag utgick från att Trudvang är en sedan tidigare etablerad och välkänd värld till DoD.Det gäller ju Trudvang med![]()
Behövs inte läggas till, men fanns lite trådtankar om den till DoD23 för ett tag sedan.Midgård är inte relevant att ta med tycker jag. Jih-Pun känns som en fotnot i historien men visst, jag kan lägga till den om du vill?
Ligger i soffan och läser dem nu dockOch i princiiiip Ereb med.
Äspel gav ut Boken om Magnamund med regelstöd för att använda den som spelvärld till DoD. Men visst, det var ett tag sedan.Förvisso, fast jag utgick från att Trudvang är en sedan tidigare etablerad och välkänd värld till DoD.(Och samma sak med Ereb Altor.)
Och ffa - ett antal av våra backers har fått demLigger i soffan och läser dem nu dock![]()