Nekromanti Vilka kommer på LinCon 2017?

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,784
Location
Göteborg
Snart är det dags! På Kristi him är det konvent i Linköping. Det brukar bli ett riktigt bra konvent för Indierummet. Lagom tryck, kul folk, goda chanser att få spela med de forumiter som dyker upp. Jag kommer att vara där och lira järnet.

Kommer DU?
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,541
Location
Slätta
Jag kommer, men kommer mest att hänga runt Star Wars X-wing-rummen och kolla på SM. Kommer säkert att kika in en kortis dock.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer vara på lincon. Som vanligt hittar man mig i Indierummet.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,784
Location
Göteborg
Ram;n238320 said:
Jag kommer, men kommer mest att hänga runt Star Wars X-wing-rummen och kolla på SM. Kommer säkert att kika in en kortis dock.
Se till att hälsa på oss i Indierummet med ditt forumsnamn! Vi har säkert träffats, men jag har nog i så fall inte kopplat dig till användarnamnet.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,784
Location
Göteborg
da_bohz;n238337 said:
Kanske. Får se hur sugen man är när det närmar sig.
Om du kommer och tar med dig ditt spel så lovar jag att spela det. :)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag kommer! Min plan är dessutom att spela mer indierum än på GothCon, vilket inte borde bli svårt för att jag spelade exakt inga hela sessioner i indierummet på GothCon.
 

Miran

Veteran
Joined
18 May 2017
Messages
2
Kommer det bli något Guld & Bly på Lincon?

Vi är ett gäng tjejer som spelade G&B på Lincon 2016 med fatastiska spelledare, hoppas att de kommer tillbaka.
De sa att Fenix stod för spelet och att de bara hjälpte till.
Så jag vet inte om vi kommer i år, då G&B är det enda vi spelar.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,784
Location
Göteborg
Bumpar den här tråden för att påminna folk. Nästa helg gäller det! Fler forumiter på LinCon! Det blir ballt, jag lovar!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Familjelivet har en tendens att vara något i stil med "åh, en långhelg, då kör vi fullt ös med utflykter, resor och grejer"... men någon påhälsning hoppas jag väl få till.
 
Top