Nekromanti Vilka kommer på LinCon 2017?

Genesis

Ni dés ni maître
Snart är det dags! På Kristi him är det konvent i Linköping. Det brukar bli ett riktigt bra konvent för Indierummet. Lagom tryck, kul folk, goda chanser att få spela med de forumiter som dyker upp. Jag kommer att vara där och lira järnet.

Kommer DU?

Jag kommer, men kommer mest att hänga runt Star Wars X-wing-rummen och kolla på SM. Kommer säkert att kika in en kortis dock.

Jag kommer vara på lincon. Som vanligt hittar man mig i Indierummet.

Ram;n238320 said:
Jag kommer, men kommer mest att hänga runt Star Wars X-wing-rummen och kolla på SM. Kommer säkert att kika in en kortis dock.

Se till att hälsa på oss i Indierummet med ditt forumsnamn! Vi har säkert träffats, men jag har nog i så fall inte kopplat dig till användarnamnet.

Jag kommer! Min plan är dessutom att spela mer indierum än på GothCon, vilket inte borde bli svårt för att jag spelade exakt inga hela sessioner i indierummet på GothCon.

Kommer det bli något Guld & Bly på Lincon?

Vi är ett gäng tjejer som spelade G&B på Lincon 2016 med fatastiska spelledare, hoppas att de kommer tillbaka.
De sa att Fenix stod för spelet och att de bara hjälpte till.
Så jag vet inte om vi kommer i år, då G&B är det enda vi spelar.

Bumpar den här tråden för att påminna folk. Nästa helg gäller det! Fler forumiter på LinCon! Det blir ballt, jag lovar!

Familjelivet har en tendens att vara något i stil med "åh, en långhelg, då kör vi fullt ös med utflykter, resor och grejer"... men någon påhälsning hoppas jag väl få till.

Back