Nekromanti Vilka får jag träffa på SSK?

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Jag kommer vara där* och arrangerar [djupt andetag] en föreläsning, en workshop, ett drop in arrangemang, ett scenario och en undergroundtournering i verbal kampsport...

Så visst kan man se mig där, fast det förutsätter nästan att man hakar på något av det jag gör. Och får jag rekomendera så är jag just nu lyrisk över scenariot Gentlemännen utan skuggor, har testkört det tre gånger och funderar på om det är det bästa och snyggaste jag gjort hittills.

-Gunnar (*som lämnat en brasklapp till vicegeneralen att om jag blir pappa eller just blivit pappa så försvinner jag från konventet)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer och jag kommer nog mest driva runt och vara social och spela drop in spel.
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Jag kommer, ända från Luleå!

Inte för att jag är så mycket att hänga i en eventuell julgran, men lite skånska förkönar väl vilket Stockholmskonvent som helst? :gremwink:
 

roboman

Veteran
Joined
18 Nov 2006
Messages
159
Location
Motala, bor i Stockholm
För att slippa starta en ny tråd om SSK: Hur länge tror vi att de olika borden (för tillverkarna) kommer stå uppe under kvällarna? När är sista tiden man kan stövla in om man vill få en skymt av produkterna snyggt uppställda?
 

JonasM

Veteran
Joined
19 Jan 2002
Messages
154
Location
Stockholm
Om allt går som det ska dyker jag upp (åtminstone på lördagen).

I ett svagt ögonblick lovade jag att, liksom Anders, spelleda Peter Nordstrands WWWF.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Rehn said:
För att slippa starta en ny tråd om SSK: Hur länge tror vi att de olika borden (för tillverkarna) kommer stå uppe under kvällarna? När är sista tiden man kan stövla in om man vill få en skymt av produkterna snyggt uppställda?
När vi inte orkar längre. Nån gång tar vår ork slut, och då packar vi ihop oss och går å gömmer oss.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jag ska vara där iallfall - Vore fint att träffas, har inte prickat av dig än.

Vet du vad,
när du känner att det pirrar lite i magen
och tiden är rätt,
slå
073
724
08
50
.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Till alla forumiter (som ska till SSK08) …

Jag hoppas att alla forumiter som bevistar Stockholms spelkonvent 2008 tar sig tid att söka upp Dungeon of Doom-arrangemanget och, om inte spela, så åtminstone säga hej.

Vi ses till helgen!
 

Örnie_UBBT

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
550
Location
London, England
Re: Till alla forumiter (som ska till SSK08) …

Jag kommer vara där. Jag ska ju bevars föreläsa. Och kanske testa Peters WWWF, även om han inte frågat mig...

hälsar
Örnie
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Oooh, jag har ju varit fasansfullt inaktiv rätt länge nu (speciellt sedan jag slutade leka DND minis) men jag kanske dyker upp (eventuellt med Anders Åstrand i släptåg) och hejar hejvilt. ..och dör i Dungeon of Doom eller så. Kaffe lär vi dricka också. Iaf jag.

..och jag ska fixa en alldeles jättefin knapp. Tänkte lura till mig den genom att ge någon lättlurad konventsperson lite pengar(aka inträde). Hohoho. PROFIT! =)

Edit: Holy crap, jag var inne senast när jag bodde i USA. Har varit hemma i ett år nu ^_^
 
Top