Nekromanti Vilka e ni?

Conan

انتفاضة
Jag känner ärligt talat inga ndra rollspelare än dem jag spelar med och dem jag tidigare har spelat med! Så min enda bild av rollspelare är dem jag ser typ i rollspelsbutikerna, så därför undrar jag vilka är ni på forumet? Typ hur gammala, vad sysslar ni med osv?

Typ hur gammala, vad sysslar ni med osv?
22 år, spelar rollspel /images/icons/smile.gif och studerar datavetenskap. Om du klickar på någons namn så får du fram en profil på denne med lite info...

/Raistlin

Tycker den här tråden gör sig bättre på annan plats, så jag flyttar den till det allmänna rollspelsforumet.

/Azagthoth

är inte dethär det allmänna rollspelsforumet?!

Smaffy är jag. blä.

Jag är ...

30 år. Tvåbarnsfar. Rollspelare sedan 1982. Förtjust i konfliktspel (Civilization, History of the World etc). Spelar t.o.m. samlarkortspel (i.a.f. ett: ME:tW). Grafisk formgivare. Exilmas.

/Dante

Re: men...

en del:)
är 17 studerar
rollspelare är väl i alla åldrar har iof alldrig sett ngn över 50

17 år, bor i Karlskoga (nära Örebro), spelar rollspel på helgerna, går naturvetenskapliga

/Genesis, som nyss köpt Shadowrun... WOW!

En 25 årig mörkergast som studerar medieteknik på högskolan i Karlshamn, Blekinge. Förutom rollspel så ligger LAN-kvällar högt på min lista över kuliga fritidsaktiviteter. Rollspel må vara kul men det är ändå inte lika tillfredställande som att fragga kompisarna i UT eller RS...

[color:red]Odi profanum vulgus et arceo</font color=red>

Man får vara äldre än 20?!

Jag är lättad eftersom jag oxå är en familjeförsörjare på "fel" sida om 20 årsstrecket.

"may the blood of your enemies stain the ground"

Back