Nekromanti Vilka e ni?

Conan

انتفاضة
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,113
Jag känner ärligt talat inga ndra rollspelare än dem jag spelar med och dem jag tidigare har spelat med! Så min enda bild av rollspelare är dem jag ser typ i rollspelsbutikerna, så därför undrar jag vilka är ni på forumet? Typ hur gammala, vad sysslar ni med osv?
 

Raistlin

Veteran
Joined
7 Sep 2000
Messages
56
Location
Umeå
Typ hur gammala, vad sysslar ni med osv?
22 år, spelar rollspel /images/icons/smile.gif och studerar datavetenskap. Om du klickar på någons namn så får du fram en profil på denne med lite info...

/Raistlin
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Tycker den här tråden gör sig bättre på annan plats, så jag flyttar den till det allmänna rollspelsforumet.

/Azagthoth
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
är inte dethär det allmänna rollspelsforumet?!

Smaffy är jag. blä.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,902
Location
Stockholm
Jag är ...

30 år. Tvåbarnsfar. Rollspelare sedan 1982. Förtjust i konfliktspel (Civilization, History of the World etc). Spelar t.o.m. samlarkortspel (i.a.f. ett: ME:tW). Grafisk formgivare. Exilmas.

/Dante
 

looser

Veteran
Joined
27 Jul 2000
Messages
56
Location
Nyköping
Re: men...

en del:)
är 17 studerar
rollspelare är väl i alla åldrar har iof alldrig sett ngn över 50
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,870
Location
Göteborg
17 år, bor i Karlskoga (nära Örebro), spelar rollspel på helgerna, går naturvetenskapliga

/Genesis, som nyss köpt Shadowrun... WOW!
 

Lachtezan

Veteran
Joined
2 Oct 2000
Messages
58
En 25 årig mörkergast som studerar medieteknik på högskolan i Karlshamn, Blekinge. Förutom rollspel så ligger LAN-kvällar högt på min lista över kuliga fritidsaktiviteter. Rollspel må vara kul men det är ändå inte lika tillfredställande som att fragga kompisarna i UT eller RS...


[color:red]Odi profanum vulgus et arceo</font color=red>
 

Helio

Veteran
Joined
14 Jun 2000
Messages
85
Location
Göteborg
Man får vara äldre än 20?!

Jag är lättad eftersom jag oxå är en familjeförsörjare på "fel" sida om 20 årsstrecket.

"may the blood of your enemies stain the ground"
 
Top