Nekromanti Vilda västern-cornflakes

goRby

Veteran
Blev aningen paff då jag imorse öppnade mitt frostiespaket och fann en demo-cd på "desperados - wanted dead or alive"... ganska sjukt, men det är ju ett ypperligt tillfälle för alla de som missat det fina pc-spelet... gillar ni inte western så kunde man även få spel som "Action-man" och lite andra suspekta spel......

Blev aningen paff då jag imorse öppnade mitt frostiespaket och fann en demo-cd på "desperados - wanted dead or alive"...

När man börjar hitta CDs i flingorna har det gått rätt långt.
Påminner mig för övrigt att jag måste dra med mig det lilla, um, brädspelet "Kellogg's Vilda Västern" på nåt konvent nån gång...

--
Åke

Det är tragiskt. Dels att de lägger en demo-skiva i cornflakesen och dels för att Desperados inte är särskilt bra. I så fall är Commandos bättre. Och det med råge...

Om du med bättre menar bättre story så är ju det en smaksak. Själv tycker jag att den är helt okej.

I övrigt är det väl knappast någon tvekan om att Desperados är en kraftigt förbättrad "variant" av Commandos.

/Gus

Nej, jag tycker att båda Commandos och Commandos 2 är bättre men vi kan hålla på att diskutera (läs: tjafsa /images/icons/smile.gif) i evigheter.

Kelloggs Vilda västern

Kelloggs vilda-västern..? låter aningen suspekt.. men vem vet, det kankse blir lika populärt som figurspelet.. /images/icons/smile.gif

Back