Nekromanti Vilda västern-cornflakes

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
Blev aningen paff då jag imorse öppnade mitt frostiespaket och fann en demo-cd på "desperados - wanted dead or alive"... ganska sjukt, men det är ju ett ypperligt tillfälle för alla de som missat det fina pc-spelet... gillar ni inte western så kunde man även få spel som "Action-man" och lite andra suspekta spel......
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Blev aningen paff då jag imorse öppnade mitt frostiespaket och fann en demo-cd på "desperados - wanted dead or alive"...

När man börjar hitta CDs i flingorna har det gått rätt långt.
Påminner mig för övrigt att jag måste dra med mig det lilla, um, brädspelet "Kellogg's Vilda Västern" på nåt konvent nån gång...

--
Åke
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Det är tragiskt. Dels att de lägger en demo-skiva i cornflakesen och dels för att Desperados inte är särskilt bra. I så fall är Commandos bättre. Och det med råge...
 

Gus

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
18
Location
Lysekil på Bästkusten
Om du med bättre menar bättre story så är ju det en smaksak. Själv tycker jag att den är helt okej.

I övrigt är det väl knappast någon tvekan om att Desperados är en kraftigt förbättrad "variant" av Commandos.

/Gus
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Nej, jag tycker att båda Commandos och Commandos 2 är bättre men vi kan hålla på att diskutera (läs: tjafsa /images/icons/smile.gif) i evigheter.
 

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
Kelloggs Vilda västern

Kelloggs vilda-västern..? låter aningen suspekt.. men vem vet, det kankse blir lika populärt som figurspelet.. /images/icons/smile.gif
 

nomardiculdacar

Warrior
Joined
27 Aug 2001
Messages
298
Location
Stockholm
...Bland annat Lucky Luke som, trots att det är lite oseriöst (dra snabbare än sin skugga? Dööööh!) faktiskt är västern.
 
Top