Zorbeltuss said:Om du skriver bajskorv istället på en blank valsedel så får inte bara rösträknarna reda på det utan det kommer komma med i officiell statisktik..
Japp.
Och statistiken för saker som fick väldigt få röster är alltid rolig att läsa =)
Zorbeltuss said:Om du skriver bajskorv istället på en blank valsedel så får inte bara rösträknarna reda på det utan det kommer komma med i officiell statisktik..

Poppe said:Jag har aldrig förstått det här med valfrågor? Om man nu prompt skall rösta, varför då inte göra det utifrån ideologi?
För att partierna inte har någon ideologi längre alternativt inte följer den...Poppe said:Jag har aldrig förstått det här med valfrågor? Om man nu prompt skall rösta, varför då inte göra det utifrån ideologi?
Om man nu prompt skall rösta, varför då inte göra det utifrån ideologi?
Jag skrev detta: said:[...] avskiljd enskild [...]
Rising said:Jag skrev detta: said:[...] avskiljd enskild [...]
Hmm, that can't be right. Jag har skrivit dessa ord tusen gånger, och det är alltid så här jag stavar dem, men av någon anledning så har jag alltså fått för mig att det ena är -skiljd och det andra är -skild; och det här är första gången jag ser att jag stavar dessa två likvärdiga ord olika.
Det säger mycket om mig att jag tycker det är intressantare än ämnet i den här tråden. Nu skall jag göra sökningar och kontemplera över varför det har blivit så här.

Zire said:Svårt att välja, jobbfrågan är ju viktig, jag vill ju t.ex. få bort de orättvisa turordningsreglerna ur LAS. Annars så tycker jag frågor kring miljön, sjukvården och euron är viktiga.