Vi spelar Polytopia!

Ok, nu kanske jag avslöjar viktig strategisk info här, men vill bara förvissa mig om att vi tolkar väderstrecken korrekt.

Se följande illustration för facit.

IMG_1955.jpeg

…och om ni inte vill möta Guldfinks tusen katapulter eller mina horder med mindbenders bör ni undvika den vilda västern.

…och om ni inte vill möta Guldfinks tusen katapulter eller mina horder med mindbenders bör ni undvika den vilda västern.
Tack för de goda råden. Vi kommer med gåvor 🎁, som vi lobbar hela vägen till er med egna katapulter så de kommer fram ordentligt.

@Vimes Vi ser att fiendespindlar har dykt upp på er nordkust, sydväst om staden Tali. Säg till om du vill ha hjälp åt det hållet. Sen har jag en stad du kan få ta över, sydväst om din stad Sislo. Jag kommer inte utveckla den, och då fördyrar den bara min forskning. Så tar du över den blir det en win win.

Last edited:
@Vimes Vi ser att fiendespindlar har dykt upp på er nordkust, sydväst om staden Tali. Säg till om du vill ha hjälp åt det hållet. Sen har jag en stad du kan få ta över, sydväst om din stad Sislo. Jag kommer inte utveckla den, och då fördyrar den bara min forskning. Så tar du över den blir det en win win.

Ja, om du vill släppa den staden tar jag förstås emot den med glädje!

@Basenanji Sådärja nu har vi de där katapulterna och riddarna som du sa man skulle ha. Var är ni någonstans? Vore bussigt om du berättade så mina krigare får motion istället för att bara stå och lata sig.

@Vimes Frågan måste komma efter att staden är erövrad annars blir din tappra spindel bara stående utan att du får den.

Så nytt försök när den blivit din. 🙃😁

Potentiellt stora förändringar på gång i nästa uppdatering. Spännande!

Potentiellt stora förändringar på gång i nästa uppdatering. Spännande!

Skall de göra myggorna snälliga!!

Går det att följa spelen på något sätt eller lägga upp videos? Vore kul :) Spelar bara mot datorn, men vore skoj att se hur proffsen gör.

Back