Hmmm. Värt att fundera på. Vi påbörjar genast en utredning avseende frågan!Hallå där? Vad med avlidna rättigheter och internationell griftefrid!
Hmmm. Värt att fundera på. Vi påbörjar genast en utredning avseende frågan!Hallå där? Vad med avlidna rättigheter och internationell griftefrid!
En fin gest från er sida vore om fientliga
Du verkar inte vara medveten om att du just nu bråkar med ett Oumaji-rike.men en oumajikrigare böjer sig inte, så mitt förslag är att du som kompensation tar någon av Tant Ragnars städer!![]()
Det fanns tre städer precis utanför vår kust, och du var först med båtar av oss. Så det fanns alternativ för den som inte blir förblindad av lusten att spilla sin broders blod.Väl spelat! @gamerdad har vi lärt oss nu att om vi inte vill att @Xyas ska soringa iväg med segern får åtminstone vi två hålla ihop?
Eller det är väl jag som borde lära mig något här, men Xyas vann rejset om städerna på vår lilla landmassa och jag kom aldrig ikapp= tvungen att hålla fred. Därav de tröttsamma attackerna mot dig @gamerdad i någon sorts naiv förhoppning om att få åtminstone tre städer.
Jag kan om ingen annan vill?GG!
Vem startar nästa?