Vi spelar Polytopia!

@gamerdad Vi har gjort en liten spontan enkätundersökning och resultatet visar tydligen att Haghmu vill tillhöra Oumaji hellre än Elyrion?!?!?!?!?!

Jag är lika förvånad som du, men tycker att vi låter folket få sin vilja fram tillsvidare.

Vad säger du?
EFtersom den redan tillhör Oumaji borde inte förvåningen vara så stor. :)

Ni båda två! Usch och fy! Alliera dig med mig istället! 🤩 (till er båda!)

”Men Basse, du bråkar ju med oss?”

Oj då! Det är bara för att jag har så få städer! Jag slutar direkt om jag får en-två stycken!

Promise!!

Jag och @Xyas har ett härligt samarbete fler borde låta sig inspireras av. Tex @gamerdad ! Vad sägs om en vapenvila och ekonomisk pakt?

Mina våldsamma utbrott skyller jag på ungdomligt oförstånd! Jag är ju blott femtio+.

Jag och @Xyas har ett härligt samarbete fler borde låta sig inspireras av. Tex @gamerdad ! Vad sägs om en vapenvila och ekonomisk pakt?

Mina våldsamma utbrott skyller jag på ungdomligt oförstånd! Jag är ju blott femtio+.
Ja visst är det fint, så få nu inga tokiga ideer om ”plats att växa” eller ”fler städer” eller annat sånt krigiskt trams.

IMG_3543.jpeg

You may say I’m a dreamer 🕊️

Tragiskt bara att hoodrick och cymanti skulle behöva möte ett så hemskt öde 😢 Men jag tror och hoppas att ingen mer ska behöva dö 😊

De kontrollerar så att alla nationer är demokratiska och respekterar mänskliga (och spindliga såklart) rättigheter. Om så inte är fallet kommer vi att sända oberoende observatörer för att se till att frihet och sånt där uppträtthålls.

De kontrollerar så att alla nationer är demokratiska och respekterar mänskliga (och spindliga såklart) rättigheter. Om så inte är fallet kommer vi att sända oberoende observatörer för att se till att frihet och sånt där uppträtthålls.

Hallå där? Vad med avlidna rättigheter och internationell griftefrid!

Back