Min och basses allians är obrytbar!@Basenanji nu vet jag inte riktigt hur kartan ser ut på din sida, men ska vi köra en allians mot den hemska jätten Xyas? Så kan du sluta med att ha sönder mina dyra katapulter jag behöver för att erövra zombie-Leon?
En evig vänskap beställd! Jag vill gärna ha så många eviga vänner som möjligt i den här eländiga death-death-death-miljön.Om någon är intresserad av topphemlig information om hur @Tant Ragnar och @gamerdad s trupper och städer är placerade kan det nog finnas i utbyte mot evig vänskap.
Ja såklart de är. Endast med bergets visdom kan den besulade marken renas.Gärna allians! Men Zombieleons marker är mina, något också @Xyas kan få vetskap om!
Snart kan våra vänskapsbsnd högtidligen firas i en ambassadbyggnad i ditt rike!Om någon är intresserad av topphemlig information om hur @Tant Ragnar och @gamerdad s trupper och städer är placerade kan det nog finnas i utbyte mot evig vänskap.
@Tant Ragnar En strålande Idé! Låt oss skaka simfena och björntass på det.det verkar som att det får bli en klassisk "öst mot väst" showdown!
@gamerdad , låt oss tappra östlingar enas mot de nesliga västlingarna!
Never forget:@Tant Ragnar En strålande Idé! Låt oss skaka simfena och björntass på det.
Eller, vänta, vad heter det som är motsatsen till ”backa”?
Vi glömmer inget. Vi har särskilda Romkapslar däri vi lagrar allt som vår stam upplevt och sett.Never forget:
Tackar. Låt gärna vattnen norrut förbli okända.@gamerdad bli inte förskräckt för att Aimos sjöscouter vill bekanta sig med okända vatten! De är bara nyfikna och bits inte alls!
Se min fredliga installation sv en ambassad i ditt rike som en investering i gemensam fred!
![]()
Jo det var fina tider. Vi lät ju till och med era sjöjungfrur ta nya städer utan att vi rörde dem. Men när sköldpaddor börjar tugga i sig våra skepp måste vi såklart försvara oss.@Xyas Allt gott måste tydligen få ett slut. Har vi inte genom alla tider behandlat Kickoo väl? Varje fullmåne slängde vi upp död fisk på era stränder såsom en kärleksgåva. Våra sirener sjön sånger till er ära, och vem kan glömma den rörande visan ”Glubglubblubblub blubbe blubbglub”.
Men nu. Nu drar ni allt detta vackra i gruset. Längst i väster kommer hårda och elaka Kickoo-skepp som skadar våra krigare och skrämmer våra minsta yngel. Ska då Sirenernas sång förbytas till krigiska ord? Är det så ni lönar vår kärlek?
Måste är ett starkt ord. Sköldpaddor är knepiga varelser, som dummar sig ibland.Jo det var fina tider. Vi lät ju till och med era sjöjungfrur ta nya städer utan att vi rörde dem. Men när sköldpaddor börjar tugga i sig våra skepp måste vi såklart försvara oss.
O ack och ve. Tyvärr är Aimos själva livsluft att söka kunskap, fred och frihet. Vi räds inte det okända, vi vill lära känna det så vi kan lägga det under oss!Tackar. Låt gärna vattnen norrut förbli okända.![]()
@Xyas Det här ska bli spännande. Du kan ju min stam utan och innan och vet säkert hur man bäst kontrar vad Aquarion har att komma med. Första gången som det är för min del så ser jag inte riktigt hur man ska få alla dessa trupper att samverka bra, men jag ska göra mitt bästa. När vi är klara med partiet tar jag gärna en diskussion om hur man ska bete sig med fiskvarelserna.Jo det var fina tider. Vi lät ju till och med era sjöjungfrur ta nya städer utan att vi rörde dem. Men när sköldpaddor börjar tugga i sig våra skepp måste vi såklart försvara oss.