Sorry, nu såg jag att du drog dig ur det här nesliga partiet! Får man ge en kompiskram och säga ”Jag vet precis hur det känns?”Det finns ingen som är ojustare än de snälla
Sorry, nu såg jag att du drog dig ur det här nesliga partiet! Får man ge en kompiskram och säga ”Jag vet precis hur det känns?”
(Tänk revansch! Tänk TeamEvil - with a vengeance!)
Men det finns inget som hindrar oss från att istället köra den som en infinity-match där vi inte slåss utan bara tillsammans bygger fred och välstånd för allaVill bara påminna om att den här matchen är en sk ”might”-uppgörelse, dvs den vinner som har lagt beslag på alla huvudstäder. (Poängen är oviktiga med andra ord).
Så: deathdeathdeath.
Lycka till alla!
Om du läser ditt meddelande ovan och sedan tittar på kartan - hur tycker du att de stämmer överens? Håller dina små björnkultingar sig verkligen utanför mina skogar? Använd nästa runda till att ta hem dem, för jag ser pilmoln i horisonten.Vad sägs om det här: jag håller mig borta från dina pilregnande skogar, så håller sig dina bågskyttar borta från min björntundra?
När väl en av oss har tech för diplomati så släpper vi in ambassadörer!
Sorry! Felklick, jag backar.Om du läser ditt meddelande ovan och sedan tittar på kartan - hur tycker du att de stämmer överens? Håller dina små björnkultingar sig verkligen utanför mina skogar? Använd nästa runda till att ta hem dem, för jag ser pilmoln i horisonten.
Framma kanske?Eller, vänta, vad heter det som är motsatsen till ”backa”?
Ja! Den! Full fart framma in i pilskogen!Framma kanske?![]()
Just det! Nu känner jag igen spelet. Det handlar om undergången.Eller, vänta, vad heter det som är motsatsen till ”backa”?
Icke! @Tant Ragnar är en fin ulv som nu låter de svekfulla och opålitliga Hoodrick smaka riset.Just det! Nu känner jag igen spelet. Det handlar om undergången.
Men då vet alla det nu. @Tant Ragnar är en en björn i björnkläder. Döda honom!
Icke! @Tant Ragnar är en fin ulv som nu låter de svekfulla och opålitliga Hoodrick smaka riset.
Jag älskar aquarion. Tycker de är superroliga att köra, men de är ganska svåra framförallt i starten där de är väldigt svaga jämfört med andra. Beroende på kartan kan man dock ofta bli lite skyddad av att man får vatten runt sig, men det är ju mycket tur såklart.Liten metasynpunkt …
Aquarion är knepiga. Köpte stammen nyss så det här är första gången jag spelar dem. Den är kul, med många skojiga enheter. Problemet är att de inte har någon teknologi vid starten och att alla de roliga sakerna ligger spretigt åt alla håll i teknologiträdet. Vilket gör det svindyrt att få en bra mix av enheter. Sen är de överjäkla bra på vatten, men mediokra till usla på land. Ska man nå framgång i en sån här match, där det finns stora landområden, verkar det lika bra att vara inställd på att behöva sakta mala ner motståndet på land och hoppas att min ekonomiska ekvation är bättre än motståndarens.